zoo verliefd!

help ik ben echt verschrikkelijk verliefd maar ik durf diegene echt niet aan te spreken en weet bijna niks van hem!
Het is bijna al een jaar…
ik vind hem echt ontzettend leuk maar ik weet niet wat ik moet doen.
ik durf hem echt niet te vragen maar wil het wel graag.
wat moet ik doen???!!

Nee heb je, ja kun je krijgen :’) Stap op 'm af/ maak 'n praatje/ zoek z’n hyves, msn op.

Hem aanspreken, dan wordt het heel misschien wat. Als je hem niet aanspreekt wordt nooit wat…

Niet geschoten is altijd mis. Aanspreken die hap.

ik snap je (:
Ik ben ook al een jaar smoor op een jongen, heb hem wel op hyves, maar meer durf ik ook niet.

welkom in de club
probleem bij die van mij is dat ie geen hyves heeft, hoogstwaarschijnlijk geen msn
totaal niemand die ik ken hem kent
en hij in de pauzes altijd in een hele groep staat, nja dan ga ik hem echt niet aanspreken haha

tips?

Maar waar moet ik dwn over praten?

Haha dat probleem heb ik ook.
Ik kan wel op hem afstappen en ‘Hoi…’ zeggen maar verder weet ik niks te verzinnen… Echt helemaal niks O_O omg wat erg eigenlijk, normaal weet ik altijd wel wat te zeggen… *zucht*

Dat is eigenlijk niet iets waar je over moet nadenken. Verstand op nul en gewoon wat zeggen. Uit onderzoek blijkt dat het er echt maar voor 7% toedoet wat je daadwerkelijk zegt. Het is dus belangrijker DAT je iets zegt, dan wat de inhoud ervan is.

Als je een jaar al een crush op hem hebt, zou ik gewoon eens zeggen: ‘‘Zag ik jou nou daar?’’ of ‘‘Ken jij … eigenlijk?’’ of ‘‘Op welke school zit je nou eigenlijk?’’

Gewoon toevoegen op facebook, msn, hyves, twitter… Gewoon spontaan zijn, wie vraagt nou iemand of 'ie wil afspreken als hij of zij niks tegen je durft te zeggen.

@ hierboven
Ik snap wel wat je bedoelt! :slightly_smiling_face: Maar het moment is echt wel een keer daar dat je op een gegeven moment die knop om kunt zetten. Vraag jezelf af: Wat heb ik te verliezen? Niet nadenken over wat er allemaal fout kan gaan, maar bedenk dat hij zich waarschijnlijk heel gevleid voelt en het heel cool vindt dat er een meisje op hem afstapt en gezellig met hem kletst!