zoo verliefd.. wat kan ik doen?

Hey meiden!

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen, want ik heb geen idee wat ik moet doen.
Ik heb 1 keer per week les van een jongen (paardrijden) en dit gaat erg goed.
na een tijd begon ik hem echt leuk te vinden en het is zo ver gekomen dat ik echt smoorverliefd op hem ben. Hij is biseksueel en heeft al relaties gehad met jongens/meisjes.
ik doe ook leuke dingen met hem zoals uitgaan en winkelen en soms denk ik dat hij mij ook leuk vind doordat hij me steeds knuffelt, me een keer een kus gaf en dat soort dingen. Maar langs de andere kant toen we uit gingen heeft hij ook veel met jongens en een andere meid gedanst op dezelfde manier waarop hij met mij danstte.
maar goed, ik heb dus geen idee wat hij precies van me vind of wilt. en ik ben bang dat als ik het hem vraag (ik zou niet eens weten hoe ik het moest vragen) en hij vind me niets, dat de paardrijlessen nogal akward zullen worden… ik wil graag weten of hij ook iets voor mij voelt maar op welke manier kan ik dit oplossen en hoe kan ik zoiets aan hem vragen?? Weet iemand hier raad mee?

Met hem gaan praten en kijken hoe het loopt?

vraag aan hem hoe het met zijn liefdes leven gaat, wie weet komt hij er zelf wel mee.

Als ik het zo lees, geniet hij gewoon van het leven. Ik zie niet direct aanwijzingen dat hij je leuk vindt… maar praat ermee, ‘verhoor’ hem subtiel, etc. en je komt direct meer te weten.

Ik hoop dat je er rekening mee houdt dat de rijlessen zó awkward kunnen worden dat je een nieuwe instructeur moet zoeken? Maar goed: veel geluk! Ik hoop dat hij je ook leuk vindt (:

Dit is idd heel lastig, want als het mis gaat zal het idd heel awkward worden!
Ik zou een gesprek beginnen over gevoelens en verliefd zijn ofzo en zo een beetje peilen wat zijn gevoelens zijn…

Dit.

Behalve dat het lang niet zo awkward hoeft te worden als je denkt. Ik bedoel, als hij je gewoon als een vriendin ziet en jullie zijn allebei volwassen genoeg om je over awkwardness heen te zetten is er geen probleem. Het is altijd zo ongemakkelijk als je het zelf maakt, vind ik. Maar als één van jullie niet volwassen genoeg is om dat te beseffen, ja, dan kun je een op zoek naar een andere instructeur denk ik.

Good luck!

Hier kan ik wel wat mee! hoop dat het allemaal goed komt. Dank julliewell!x