zoo focking stress kunnen jullie mij asljebliefd helpen;'(

heey mensen ik heb een probleem
ik ben op een jongen maar hij weet het ook
en een ‘‘vriendin’’ pakt hem van me af ze kent hem niet eens.
Gaat ze gwn naar hem rennen en knuffelen, ik voel me egt niet goed:(
Dat doet ze gewoon expres en agter mijn rug om gaat ze roddelen en voor me iclaaall ik hou zoo veel van jou wil je nooit meer kwijt enzo…
had ook met een jonge en door haar is het uit
en ze pakt ook mij vriendin’s vriendje gwn af. Mijn vriendinnen zijn op een jongen verliefd en dan komt zij gaat ze verpesten enzo gaat ze proberen om hun te regelen enzo?? en gister ging ze zo naar m toe en zei ze: Kom je naar mijn verjaardagsfeestje? Hij zei : Miss, en hij keek ook zo in mijn ogen ik had zo stress gekregen ook voor andere dingen van wat ze had geflikt achter mijn rug zei ze nog iclal is egt een hoer, ze gaat te veel met jongens om?? Ik ben niet degene die met jongens knuffelt die ik niet ken enzo…
Maar weten jullie wat ik kan doen, ik zat zelfs te huilen op school door haar!
Maar ik kan niet hard zijn, ze heeft zoveel mensen om dr heen:(
Ik ook maar zij heeft van die ene vechters enzo… en ik ben zoo verliefd op hem, maar als zij zo door gaat krijg ik de kans niet. Ik ben verliefd sinds eerste schooldag en dan komt zij.
maarja, ik hoop dat jullie iets weten.

p.s. : Miss heb ik wel schrijffouten, mijn nederlands is niet zo goed sorry
ik woon niet zo lang in Nederland:$
xx

Je moet juist niet laten merken dat je ermee zit, je moet schijt aan haar hebben, en gewoon doen wat je wil doen.

sorry maar ik kon het niet opbrengen om het hele verhaal te lezen. je typt echt super irritant.

jhaa he heb wel gelijk dat heb ik zoo vaak geprobeerd
enz ze probeerd m gwn tepakken enz het is egt moeilijk;(
en ikvraag steeds aan m ga je naar haar feesje dan zegt hij miss
egt dom zelfs ik ga nieet denkje ik ga geld geven aan diee hoeer
ze verdient is genoeeg;)

Je moet juist wel gaan, en dan gewoon een goedkoop cadeautje kopen, en dan haar feestje verpesten door met die jongen te flirten.

dat probeer ik steeds inde klas
hij heeft et al gemerkt en me vriendin had gezegt
alleen jij gaat naar haar feesje zelfs ik en iclal gaan nieet als ik iclal was
dan zou ik jou slaan en toeen zei hij denkje ik ga met iclal nemen
terwijl hij inde klad steeds naar mij lacht en kijkt en laat merken dan zegt hij dat ik begrijp jongens nieet???

Off je moet gewoon hem zoenen, waar dat meisje bij is, ik denk dat hij toch wel terug zoent.

kan je met beugel zoenenxd hij heeft beugel
dan ga ik et wel doeen
dankje:$

Uhmm, ik denk het wel die beugel zit toch vast aan zijn tanden niet aan zijn tong hihi, maar ik dnek dat je dat meisje zo echt goed terug pakt

jhaaa huauhauha ik wil diee hoofd zieen
maar ik begrijp haar niet ze is op zoo veel jongens:|
ik denk wtf kiees er1 als ze maar van hem af blijft

hihi, als je het gedaan hebt, vertel dan ff hoe het was en hoe haar gezicht eruit zag hahahhahah succes ermee xx

huauhauhahu jhaa ik zal et meteen vertellen dr feesje is op 27november
en ze had een uitnodiging gegeven toeen had ze gwn er op gesgreven:
kado tip: geld
dat doe je tog nieet kkr dom

Omg. Ik begrijp geen woord van dit topic.

pff ga alsjeblieft eens normaal Nederlands typen !

In dr beginpost staat toch dat haar Nederlands niet zo goed is. :expressionless:

k heb ook niks aan dit??
ik heb et tog algezegd dat ik nieet gooed in nederlands ben k woon ongeveer 7maanden in nederland;)

Whoa als je zo kort in NL woont, vind ik je nog best wel goed NL praten. Maar het leest alsnog wel vervelend, sorry. Misschien kan je een ander forum proberen?

jhaa ikleer nog:$
k ging net ook lezen jullie hebben gelijk
k begrijp er ook niks van:P

je nederlands is niet zo zeer zo slecht, het is vooral je typen dat irritant is…
probeer leestekens :slightly_smiling_face:

verder: dump die ‘vriendin’. toch maar een gaar wijf en ze klinkt niet erg aardig

Je vriendin is een gore takwijf. Dat jij überhaupt met haar omgaat? Ik raad je aan om hem NIET te zoenen, want ik ga er van uit dat jij Turks bent. Als landgenoot weet ik dat als jij met hem gaat zoenen zonder dat je met hem hebt zal je over enkele weken weer een topic openen, maar dit keer met liefdesverdriet. De meeste Turkse jongens willen geen meisjes die eerst hen aflikken en daarna een relatie proberen aan te gaan. Sowieso, je bent 13 man.

volgens mij hoor ik je van hier al half turks en half nederlands praten haha