zoo aparte uggs

Ik ben bijna jarig morgen is my B-DAY ik wordt 14 !!! en ik ben helemaal weg van uggs heb al de uptown uggs in het zwart touwens en nu wil ik de clasic tall Croc Embrosses Chocolatwat vinden jullie der van :partying_face: :dancing_women: :mnmldance

de laatste heb ik al :stuck_out_tongue: hoopelijk krijg ik die eerste morgen van me pa :grinning:

Ik vind UGG’s vreselijk, maargoed als jij ze leuk toch :slightly_smiling_face:

die laatste zijn echt lelijk, die eerste zijn wel mooi

oeh, ik vind ze wel leuk, de eerste

hebben julie nog tips om me vader ook verliefd te laten worden op die eerste uggs:D:P

de eerste zou ik doen… eum heeel vaak laten zien… zodat hij weet dat jij HELEMAAL verliefd bent ?

de eertse zijn wel okée maar die 2de zijn echt SUPERRR FOCKING LELIJK

Kvind ze wel leuk ^^
Mja idd, heel veel laten zien en zeggen hoe leuk je ze wel niet vindt :slightly_smiling_face:

oke het is jou mening maar please een beetje respect…
als je ze echt lelijk vind zeg het dan op een normale manier zonder schelden komt een beetje rot over drm :wink: :slightly_smiling_face:

njaaa : gewoon zeggen datje ze echt móet hebben want anders hoor je der niet by en word je ongelukkig blabla . de gebruikelyke shit :stuck_out_tongue:

die 1e is echt suuuupermooi !! <3

Ik vind het… ‘niet zo mooi’

Ik houd er niet van maar
gewoon vertellen dat je ze graag wil en dan maar hopen xD

ja ik hoop echt dat ik ze krijg!!! :sunglasses:

Leuk!

die laatste vind ik niet zoo… Die 1e vind ik superr mooi!! <3

Ik wil ook uggs… Of Speedcat Puma’s (die bruine met roze streep dan :stuck_out_tongue:)
Maar ik vind neppe uggs zo groot en breed, die echte (dure) smalletjes vind ik mooier. Persoonlijk vind ik deze niet zo leuk voor mijzelf, maar als jij ze leuk vind moet je ze zeker aan je pa vragen :grinning:

Ieuw XD

die eerste zijn erg leuk ik heb zelf de echte en dan zandkleur gewoon

Die laatste zijn zó verschrikkelijk lelijk. Maar die eerste zijn wel weer hartstikke mooi <3

MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LELIJK, maar als jij ze mooi vind moet je ze lekker dragen, het gaat er toch niet om wat andere er van vinden?