Hoi iedereen,
Vandaag is het heerlijk weer dus ik ben lekker in mn bikini in de tuin gaan liggen. Had me vooraf goed ingesmeerd dus ik kon er tegenaan. Nu, toen ik opstond en naar binnen ging om wat te drinken te halen voelde ik me plots helemaal niet goed. Ik werd héél erg duizelig, zag niks meer, begon te zweten, en het was heel moeilijk om te ademen (kreeg geen lucht meer) Daarna werd ik heel erg misselijk en moest ik overgeven, maar omdat ik nog niks gegeten had kwam er niks uit. Ik ben even op een stoel gaan zitten en heb wat water gedronken en toen leek het weer goed te gaan.
Toen kwam mn moeder thuis en ben dan terug met haar nog een uurtje buiten gaan zitten. En toen ik de 2e keer naar binnen kwam voelde ik me weer niet goed. Ik ben nochtans langzaam recht gaan zitten en zo even blijven zitten om vervolgens voorzichtig op te staan (dacht dat het misschien kwam door te snel recht te staan ofzo) maar daarna werd ik weer duizelig en heel erg misselijk. Na even in de zetel te liggen gaat het beter maar ik voel me nu héél erg moe en zwak. Toen ik de trap op liep om even op mn bed te gaan liggen werd ik weer misselijk en kreeg ik bijna geen lucht.
Dus nu vraag ik me af, heb ik een zonnesteek ofzo? Of is het iets anders en moet ik me zorgen maken? (sorry voor het lange verhaal)