Zonnenbril.

Ik wil een nieuwe zonnenbril kopen aangezien de mijne al een tijd terug kapot is gegaan, ik kreeg hem een keer van m’n ouders alleen was het in een winkeltje maar een tijdelijke actie. Nu ben ik het model tegengekomen op internet (het is het enige model wat me staat) en dat is het model zoals deze carrera:

http://img638.imageshack.us/img638/1806/adv14159g.jpg

Ik ben alleen van plan dit keer niet zo veel geld uit te geven aan een zonnenbril. Weet iemand misschien een goedkope look-a-like van dit model?

Denk dat je tegen de zomer beter op zoek kunt gaan.

Zonnebril zonder n, en kijk eens bij de v&d ofzo (:

idd, ik denk dat je in de zomer ze overal weer ziet (deze zijn namelijk overal wel hoor) en dat ze dan ook een stuk goedkoper zijn.

Zonnebril is het (:.
En je ziet ze nu niet echt ergens, zeker als je op zoek bent naar een bepaald model.

er is maar een zon dus kan het ook niet in het meervoud staan waardoor het zonnebril word :grin:

en dat model hebben ze in redelijk veel winkels gehad!

Ik zou gewoon even wachten tot het weer zomer wordt.

het is zonnebril. en ga in de zomer zoeken, meer kans. en ik dacht dat ik zoiets bij de lemon zag.

Dankje voor de reacties.
en btw: niet iedereen hoeft te zeggen hoe ik het moet spellen
als 1 iemand het zegt begrijp ik het wel hoor.:slightly_smiling_face:

wow sorry hoor ;S

Zo bitchy vond ik het niet klinken dat die wow ervoor moet…

@littlelover
ze heeft wel gelijk. ik snap ook niet waarom mensen het tóch nog een keer willen zeggen terwijl het al eerder gezegd is. irritant.

ik vind dat ze niet moet zeuren, heb zelfs uitgelegd waarom het zo is.
ik snap dat het irritant kan zijn, maar ik bedoel er echt niks kwaads mee ofzo, ik doe het voor HAAR bestwil

Het is winter?

Dat is een pilotenbril.

En het ik zoek-topic.

misschien voor de sneeuw ofzo? :stuck_out_tongue_winking_eye:
doet m’n nicht ook altijd omdat ze overgevoelige ogen heeft

Ik weet dat je er niks kwaads mee bedoelde! En de TS denk ik ook niet, ze zei alleen dat ze het na één keer wel wist. :grinning: En ik had het niet specifiek tegen jou gewoon in het algemeen. Ik vind het vervelend dat iedereen altijd zo graag wil verbeteren, terwijl het al eerder is gezegd. één keer is genoeg.