Zonnebril met ronde glazen;

Hé meiden!
Ik vind zo’n zonnebril met ronde glazen echt heul tof, alleen vraag ik me af of hij wel bij de vorm van m’n hoofd past. Ik heb appelwangen, een bol gezichtje en een duidelijke kaaklijn, wat denken jullie?
Luvies.

Dat is wat moeilijk te beoordelen zo, probeer het uit zou ik zeggen.

Volgens de hitkrant kan je ronde monturen juist beter vermijden. Er staat dat rechthoekige vormen beter staan bij jouw gezicht.

HA ik heb hetzelfde probleem. Niet doen, krijg je een bolle kop van! Ik heb volgens m’n moeder een brillen hoofd… Maar god wat staat dat lelijk.
Een montuur zoals mijn bril hier onder kan je waarschijnlijk beter hebben

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/397995_598425340173235_1385588825_n.jpg

Haha oke, iig bedankt! Heb er zelf ook zo’n grote hekel aan dat je dat een leuke bril ziet, 'm op doet en dat 'ie dan gewoon NIET staat…

Ga naar de winkel en doe er eentje op? Ik heb een smal gezicht en mij staat het ook niet :’)

Ik denk dat hij je wel staat. Ik heb vrij veel plaatjes op mijn tumblr met meisjes die er een op hebben en die hebben soms dezelfde gezichtsvorm als jou. Misschien kan je in de winkel eentje passen en fotro maken en plaatsen? Of gewoon doen . Als jij het leuk vind staan? :slightly_smiling_face:

Ik zou er gewoon een proberen in de winkel. :grinning:

Thanks allemaal!