Zonnebrand

Hi everyone,
Aangezien ik bijna op vakantie ga en nog zonnebrand moet kopen, ben ik benieuwd welke zonnebrand jullie super fijn vinden en welke totaal niet. Omdat zonnebrand altijd vrij prijzig is, kijk zelf ik voornamelijk naar die van de Kruidvat en Action.
Ik lees veel over het zonnebrand assortiment van de Kruidvat, en veel gemengde dingen over die van de Action.
Wat zijn jullie ervaringen met deze merken?

Thanks a lot!

ik gebruik gewoon die van kruitvat huismerk, werkt prima haha
van de action hoor je nog weleens van die verhalen dat die zonnebrand te oud is en daarom niet meer goed werkt…

Ik gebruik die van La Roche Posay. Ik heb ook weleens die van de Hema gebruikt. Vond die ook wel goed

Weet iemand ook een betaalbare zonnebrand voor je gezicht? Ik doe nu altijd wel normale op mijn gezicht maar mijn huid word daar zo vettig van
En de zonnebrand die ik bij mijn ouders gebruikte is van vision. zelf moet ik nog steeds zonnebrand kopen

Ik gebruik de zonnefluide van Biodermal. Die is vrij prijzig maar de drogisterijen hebben regelmatig aanbiedingen en je doet er lang mee.

Noad vind ik erg fijn maar momenteel heb ik gewoon van de AH geloof ik. Die heb ik mijn afgelopen vakantie ook voor mijn gezicht gebruikt en dat was best oke. Vind voor het gezicht ook altijd een lastige.

ik gebruik altijd hawaiian tropic en heb ook een keer byron bay gehad en die hond ik ook wel fijn

No Ad!