zonnebank

Hai, ik had even een vraagje voor de meiden die naar de zonnebank gaan. Ik ga al ong 3 maanden naar de zonnebank. Sinds een paar weken ga ik 1x in de week 18 minuten onder een niet zo,n heel sterke zonnebank. En sinds 4 weken ong porbeer ik 21 minuten te gaan maar ik verbrand elke keer. Dus mijn vraag is hoe zorg ik ervoor dat ik niet verbrand want het scheelt maar 3 minuten :woman_facepalming: . Misschien 2 x in de week gaan?

Zorgen dat je echt alles goed insmeert met zonnebankcreme. En na 10 min ofzo andersom gaan liggen.
Ik durf niet eens meer elke week te gaan.
Vorig jaar ging ik eigenlijk wel elke week. Maar toen kwam er in het nieuws dat je veel meer kans hebt op huidkanker als je meer dan 20 keer in een jaar gaat. Ik ga nu nog maar heel zelden.

-

Ja, ik weet dat je hoge kans krijgt op huidkanker maar vindt mezelf veel mooier als ik een kleurtje opheb, dan hoef ik ook geen foundation meer op te doen :relieved: . En ja ik gebruikte geen eens creme voordat ik ging zonnen beetje onveilig gebruik het volgende keer zeker :slightly_smiling_face:

Zonnebrandcreme op doen. Je hebt speciale voor onder de zonnebank. Niet 2 keer in de week gaan want dat is slecht. Die creme zorgt dat je sneller bruin word, niet verbrand en de kans op huidkanker verminderd. Kan je meestal bij de zonnestudio zelf kopen. Zelf gebruik ik altijd gewone zonnebrandcreme of olie.

Sowieso ook de huid tijd geven om te herstellen. Bij verbranden zou ik een paar weekjes tussenlaten alvorens je opnieuw onder de zonnebank gaat.

Als je verbrand onder de zonnebank ga je echt te lang of onder een te sterke voor je huid! Je huid is mooier met een kleurtje, maar als je het zo beschadigt wordt het uiteindelijk alleen maar lelijk, droog en rimpelig.

Ik ga altijd 1 keer in de twee weken voor 15 minuten, en inderdaad, gebruik een goede creme. Als je het te langzaam vind gaan, heb je ook cremes voor onder de zonnebank die het bruinen versnelt.