Zonnebank/zonnetje buiten.

Ik vraag me eigenlijk af hoelang het duurt voordat ik een bruin kleurtje krijg, zowel onder de zonnebank als onder “de natuurlijke zon”.
Hoeveel minuten moet ik onder de zonnebank, hoelang voor en hoelang achter? Hoevaak per week moet ik dit herhalen?

Het zelfde vraag ik me af over in het zonnetje liggen op een beetje een warme dag natuurlijk.

Ook vraag ik me af of de kleur van de zonnebank een andere kleur bruin geeft dan als je bijvoorbeeld buiten gaan zonnen. Misschien domme vraag, maar vraag me dat wel af…

Bedankt!

Oja ik word over het algemeen best snel bruin, ben namelijk licht getint.

Dat is bij iedereen verschillend. Dus hoe moeten wij dat weten?

Nou misschien dat sommige mensen dat wel weten…

Uhhmm no idea en in de zonnebank hoef je je niet omtedraaien. Die geeft licht van boeven een onder…

Wij hebben thuis een wat oudere staan die alleen boven licht geeft, dus vandaar.

ik weet je zonnebankvraag:
je moet eerst een kuur opbouwen,
2x10 (totaal 20 min, 10 min buik en 10 min rug)
2x15
2x20
2x30

natuurlijk moet je wel een paar keer hetzelfde doen, zo heb ik het ook gedaan en ben nu veel bruiner als eerst! alleen als je 1 uur onder de zonnebank gaat zou ik het gewoon 1x per week doen, anders is het superslecht voor je huid :stuck_out_tongue:

Aaahw dankjewel! Hier heb ik echt veel aan!

ik weet niet of je ouders er blij mee zullen zijn want de zonnenbank vreet natuurlijk stroom. je hoort nog net niet sssrrrllrpp *doet slurpgeluidje na* bij het stopcontact

ik ga morgen zonnebankennnn. ik ben witjes:(

HAHAHAH I know, maar m’n ouders doen het zelf ook, en ik heb er wel eens onder gelegen. Ik doe het extra in de weekenden en als ik door de weeks wil na 9 uur, want dan is de stroom goedkoper haha