Zonnebank met net geverfd haar! Help.

Hee meiden,

Ik heb even een vraagje. Gister is mijn haar geverfd, ( naja donkere spoeling ) en vandaag ga ik onder de zonnebank. Nu wil ik niet dat mijn haarkleur vager wordt.
Hebben jullie misschien tips hoe ik dit kan voorkomen?

Ik dacht aan iets met een sjaaltje erom heen binden, maar ik ben bang dat er zo’n witte rand dan ontstaat bij mijn haarlijn :stuck_out_tongue:

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe zonnebanken jullie met net geverfd haar?

Kan, met een sjaaltje, of met een pet ofzo. Maar je hebt ook spray speciaal voor in je haar voor tegen uvstralen.

Niet onder de zonnebank gaan.

oke zal ik dat zo eens vragen als ik er ben. Ik had het telefonisch gevraagd, want het is een zonnebank bij een drogisterij, die meid zei dat ze niks kende wat het haar er tegen kon beschermen :confused:

Dat is geen optie :stuck_out_tongue:

Ik doe mijn haar altijd in een knot en de kleur is nooit vager geworden eigenlijk.

Ik heb zo een spray ervoor gehad! Ik meen me te herinneren dat hij van L’Oreal was, hij is eigenlijk bedoeld voor protectie tegen te zon maar ik neem aan dat hij ook werkt voor uv-stralen vanuit een zonnebank/zonnehemel

oke zo iets zou ik dan moeten hebben! Wordt je haar er niet viezig ofzo van? Want als ik onder de zonnebank weg kom moet ik ook nog de hele stad door lopen om weer bij de auto te komen XD whaha

Maar wat stom als er echt zoiets is dat een meid die bij een drogisterij werkt, geen van die spulletjes kent…

Ik herinner me net dat ik wel een sun protect heb: Schwarzkopff hair therapy sun protect. Is voor de zon, maar werkt ook onder de zonnebank.

Hoezo is dat geen optie? Ik weet niet hoe het bij jou gaat, maar als ik onder de zonnebank wil ga ik er gewoon een keer heen zonder afspraak.
Want had je een afspraak gemaakt of iets?

Maargoed, in principe zou je gewoon onder de zonnebank kunnen met geverfd haar. Doe je haar desnoods in een handdoek of iets (:

oke thanks :grinning: Ik ga mooi wat eerder dan daar heen, kijken of die producten ze nu wel bekend voorkomen!

Ja ik heb een afspraak gemaakt :stuck_out_tongue: En als ik nu niet ga, dan zou ik volgende week wel weer gaan, en dan heb ik alsnog geverfd haar. En wil ik dan ook dat de kleur nog mooi blijft.

gewoon een douchekapje opzetten?

een badmuts

Je koopt die sunprotect spray niet bij de drogist maar bij kappers.

Nou ik heb iets gevonden bij de drogist!
Het beschermt normaal tegen zon, zeewater wind etc. en ook tegen die uv a en b ofzo, het zelfde wat een zonnebank af geeft beschermd ie tegen.

Voor als er een keer dames zijn die hetzelfde probleem hebben en misschien dit topic dan vinden, dit spul heb ik gehaald:

Merk: Collistar
Olio spray capelli
Protezione Colore. ( Dat staat er op.)
Het is een oranje doorschijnend flesje.

Het is wel op olie basis, waardoor je haar wel wat vettig wordt. Maar de kleur in mijn haar is prachtig gebleven! :grinning:

Prijs; bij de DA zo’n 16 euro nog wat.

Zo’n badmuts opzetten haha.