zonder zelf bong gerookt te hebben stoned worden?

hallo mensen:)

ik was deze weekend uit geweest,
en me vriendin zei van kom we gaan naar paar vrienden van mij ze roken bong.
ik dacht oke ik ga mee, ik ben wel gewend dat mensen om me heen jointje roken.
Zelf doe ik het niet meer omdat ik slechte ervaringen van kreeg.

toen ik daar was deden ze dat ik kreeg wel veel rook in me gezicht en opeens voelde ik me heel raar angstig, depri en overal tintelingen.
opeens zat ik daar ook half stoned te doen, kon later ook niet meer slapen omdat ik zo misselijk was.
Kan dat wel dat je stoned kan worden door de rook van de bong???
ik zit best vaak met mensen die jointje doen buiten, maar dit was binnen waar alle ramen dicht was.

groetjes :slightly_smiling_face:

Ja opzich kan het wel, dan stond je gewoon mee te roken. Maar om het nou zo heftig te hebben :'D

lichamen zitten anders in elkaar van iedereen, iedereen reageert er anders op.
Je kan van wiet echt bad gaan hoor, zelfs hallucineren.
Ik was zelf 5 uur lang aan het trippen, was echt fucked up ik wou het toen nooit meer,
als je dat dan opeens weer krijgt denk je meteen terug wat je zelf had mee gemaakt.
Misschien zat het toen ook in me hoofd ik weet het niet.

leuk
stoer

wtf, ze zegt juist dat ze een vervelende ervaring heeft gehad en dat t dus niet zo’n goed plan is.
Ben je nou echt zo dom?

Kan goed hoor! Het kan ook iets psychisch zijn omdat je ooit zo slecht bent gegaan. Zoals je zelf al zegt: ieder lichaam zit anders in elkaar. Als ik jou was zou ik voortaan een beetje afstand nemen.

Is heel erg goed mogelijk, je ademt alles gewoon in. De ene reageert ook veel heftiger hierop.

oke dank jullie wel :slightly_smiling_face: daar ga ik dus niet meer naar toe

Dit soort mensen zijn zó vermoeiend

Das hetzelfde als dat mensen ’ dronken’ worden van alcohol vrij bier(vaak weten ze niet dat t alcohol vrij is)
als jij verwacht dat je een beetje stoned kan worden door er alleen maar bij te zijn als je vrienden roken, dan word je ook een beetje stoned. de vraag is dan of je echt die stoffen in je bloed hebt, of dat t echt tussen je oren zit, en ik denk zelf heel erg aan dat laatste.

precies wat ik dacht…