Hoi,
Ik wil graag een paar meningen over iets horen. Mijn vriend (23) en ik (19) zijn nu ongeveer een half jaartje samen, en het gaat echt super! Heb al een aantal relaties gehad, maar nog nooit zo soepel als deze. Verder gaat alles helemaal top dus. Ik heb nu alleen een klein probleempje, en ik vind het heel moeilijk uit te leggen, en ook heel erg moeilijk om te beslissen of het onzin is of niet.
Hij wilt namelijk soms zonder reden niet afspreken. Dan heeft hij verder niets gepland die avond (na werk dus), en toch heeft hij dan geen zin om te komen. Dit steekt mij totaal niet als hij iets met vrienden heeft afgesproken ofzo, of een andere verplichting heeft. Maar als hij net zo goed gewoon wel kan komen word ik daar zo door gekwetst! Omdat ik er zo emotioneel op reageer, kan ik dus ook echt niet bepalen of dit nu super overdreven is of niet. Het is alleen zo, dat ik echt nooit zomaar geen zin zou hebben om naar hem toe te gaan, alleen als ik boos op hem zou zijn ofzo. Misschien dat ik daartussen de link leg. We zien elkaar trouwens meestal 3 of 4 keer in de week, en slapen dan ook samen, dus erg veel! Misschien dat ik het juist daarom zo hard opvat, omdat ik er zo aan gewend ben dat hij er is. In ieder geval, ik zou het heel fijn vinden als jullie kunnen zeggen of jullie hier ervaring mee hebben, en of jullie vinden dat ik overdrijf of niet. Thanks voor het lezen!