Zonder ouders naar concert

Hey!

Ik ga 13 april naar het concert van Justin Bieber. Met mn beste vriendin en met mn moeder.
Ik lees op meerdere (fan)sites en op twitter dat meisjes van 11/12 jaar wel zonder hun ouders erheen mogen enzo. Het hangt natuurlijk ook er vanaf hoe oud je bent. Maar stel dat je 14 bent, zou jij het dan mogen?

ik ben 15 en ga zonder een vriendin of ouder of wat dan ook naar een concert, in mei.

Ik ging voor het eerst zonder m’n ouders naar een concert toen ik ook een jaar of 13/14 was. Vonden ze totaal geen probleem, ik was al een keer met hen geweest en ik had alles goed geregeld (ook met OV). Tips om over te halen heb ik dus niet, maar als je laat zien dat je het kunt regelen snap ik het probleem om zonder je ouders te gaan niet.

Ik let wel op je :hugs: :hugs: :hugs: :hugs:

maja ik weet het niet ik ben 18 in mei met het concert dusja het is niet zo heeel gek dat ik zonder ouders ga maar ik vind dat best kunnen ja.

Ik ben 16 en ga ‘alleen’ met mijn vriend naar een concert. Ik denk dat ik ook wel had gemogen als ik jonger was, maar dan niet zo ver weg enzo. Meisjes van 11/12 alleen laten rondlopen bij zo’n evenement (wat waarschijnlijk ook nog 's avonds is) vind ik echt be-la-che-lijk. Dan faal je gewoon als ouders in mijn ogen.

Bedankt voor jullie reacties (:

@Maartje
We hebben ook al een busreis voor erheen geboekt enzo. Alles is dus al geregeld. Ik snap zelf ook het probleem niet echt…

Ja ik mag dat wel, ik ga ook naar het concert van hem en ik ga met een vriendin, en 3 mei ga ik naar one direction ook met vriendinnen :slightly_smiling_face: ben ook 14.

ik ga alleen met vriendinnen naar concerten & ik ben 15, vanaf 12/13 zonder ouders gaan vind ik normaal.
ik ga naar jb & 1d en dan zou ik het persoonlijk ook niet fijn vinden als m’n moeder mee zou gaan.
misschien kan je tegen je moeder zeggen dat er echt heel hard gegild word? haha mijn moeder zou dan echt niet mee gaan :’)

Ik ben dees jaar voor de eerste keer alleen naar Chris Brown geweest :slightly_smiling_face: en ben 19:p

Ik ben echt nog nooit naar een concert met mijn moeder geweest :’)

Waarom zou het niet mogen?

Nu mag ik het wel, maar dat zou ik echt nooooit mogen als ik 14 was! (Ik ben nu 17). Nu maken mijn ouders zich wel nog altijd zorgen over het vervoer enzo. Ze willen precies weten hoe ik erheen ga, hoe ik terugkom (want het is vaak erg laat afgelopen en dan rijden er geen treinen meer naar bij mij in de buurt).

Ik zou het niet mogen, maar ik woon ook in Zuid-Limburg en dan is er vaak geen trein terug en zou ik dus moeten overnachten blabla. Ik ging voor het eerst alleen op m’n 17e, maar dat was ook pas m’n tweede concert haha. (Eerste toen ik 15 was, samen met m’n moeder)

Ik ga naar Bruno Mars alleen, maar ik ben 18 en op het concert al 19.
Ik zou ook niet mogen zo jong alleen hoor.

Ik ga altijd zonder ouders. :slightly_smiling_face: ook toen ik 14/15 was ging ik naar Taylor Swift alleen.

ja toen ik 13 was al geloof ik