Hoi!
Ik heb een probleem.
Ik heb een vriend (mijn vriend) waar ik érg gehecht aan ben.
Om het een beetje kort samen te vatten; ik heb een angst probleem en krijg hier medicatie voor. Nu is ook een probleem dat ik me aan hem vast klamp. Compleet! Ik leun zo erg op hem dat ik niet zonder hem kan slapen, alleen over straat enz.
Hij weet hiervan en heeft me altijd enorm gesteund. Hij heeft het nooit een probleem gevonden want hij ‘hield’ wel van een meisje dat hem letterlijk nodig had. Oké, dat klinkt best raar. Maar ik vertrouwde hem in ieder geval.
Nu zijn we bijna 2 jaar verder en er begon iets bij me te knagen. Vetrouwen?
Ik weet het niet maar ik geloofde het niet meer als hij zei ‘ik ga naar een vriend.’ Toen ben ik begonnen met hem te controleren. Facebook, z’n blackberry enz. Toen ik las dat hij al meerdere keren is vreemd gegaan, plus hij ‘date’ nu een meisje en heeft zelfs een andere vriendin gehad in de tijd van onze relatie.
Goed, dit is allemaal heel erg. En jullie zullen waarschijnlijk zeggen dump hem!
Maar ik kan het niet. Ik kán niet zonder hem. Ik zou er kapot aan gaan om alles alleen te moeten doen. Dit heeft mijn angst 1000 x verergerd wat heel moeilijk is wat ik probeer er nu al zolang iets aan te doen. (Ik ben er ook in behandeling voor enz.)
Help me? Wat moet ik doen? Ik ben ten einde raad. Ik word helemaal gek van het idee dat hij er straks niet meer is. Soms als ik eraan denk krijg ik suïcidale ideeen. Dat maakt me doods bang. Ik heb het zo verschrikkelijk moeilijk nu…
Bedankt voor het lezen!
Edit; Hij woont trouwens bij mij omdat zijn moeder hem niet meer in huis wou. Dus ik kan hem niet zomaar in 1 x uit mijn leven sluiten.