Zonder elkaar uitgaan

Hoi meiden,
Ik weet even niet zo een duidelijke topic-naam, sorry.
Wat vinden jullie ervan als jij zonder je vriendje uitgaat of als je vriendje zonder jouw uitgaat?
Ik vind dit in principe gewoon kunnen en zelfs belangrijk om afentoe te doen.
Alleen mijn gevoel spreekt tegen:(…
Wat jullie?

relax take it easy

Mijn vriend gaat nooit uit, maar de keren dat hij uit is geweest was dat zonder mij.
Ik vind het vervelend en ben onrustig, maar je moet eraan wennen.

Gelukkig kwam hij er tijdens het uitgaan achter dat hij er geen ruk aanvond en nu gaat hij niet meer uit.

Ik vind het belangrijk dat ieder z’n eigen vrienden heeft. Ook al is het lastig elkaar soms los te laten op die manier (ik word er strontjaloers van ook) vind ik het belangrijk.

Dat zou me echt niks kunnen schelen. Ik zou al lang blij zijn dat ik niet mee hoef xD

Ik vind het gewoon de normaalste zaak van de wereld?

Uhh. Ik ga wel eens met alleen mijn vrienden en van mij mag mijn vriend ook zonder mij gaan, nou heeft mijn vriend dat allemaal al gezien en gaat hij nog alleen soms met mij en m´n vrienden uit. Ik bedoel; waarom niet? Als het goed is loop je dan niet met andere te zoenen en te schuren en vertrouw je elkaar.

Mijn vriend wil nooit uit, ik vroeger ook niet. Maar naar mate ik ouder werd, wilde ik wel. Hij accepteert dat gewoon dus ik ga altijd met vrienden en vriendinnen, toch heb ik altijd in me achterhoofd dat ik een vriend heb, en dat levert wel eens vreemde momenten op, als er weer eens een jongen naar je toe komt.

Ik heb het altijd al zo’n vreemde zaak gevonden als stelletjes alleen met elkaar uitgingen en elkaar verboden om zonder de ander uit te gaan. Ik zelf vind het altijd enorm storend als ik met een vriendin uitga en d’r vriendje moet er perse bij zijn. Dan denk ik altijd: sjongejonge, gun elkaar ook eens wat.

Helemaal mee eens!

Ik ken een meisje dat haar vriend verbiedt zichzelf af te trekken :’) maar dat terzijde

Hahahaha omg. :’’’’-) arme jongen.

Gewoon doen, het is juist goed voor je. Beter dan altijd alles maar samen doen… Daar gaat je relatie aan onder door… Spreek uit ervaring. Je moet ook niet afhankelijk van elkaar worden. Jij heb je girl-time ook nodig, en hij zn tijd met de kerels ook. Maar het gaat ook vooral om vertrouwen, veel stelletjes komen in zo’n sleur dat ze altijd alles maar samen doen, want eignelijk vertrouwen ze elkaar niet als ze alleen uitgaan… Naja dan is er sowieso al iets mis met de relatie… Maar ik vind dat het gewoon moet kunnen ( tegenwoordig denk ik er zo over dan )

Echt he :'D !

Wtf… Dat is gewoon sneu… Dan ben je echt dom :’)

Wat :flushed:

:'D hahaha
Ik vind het ook achterlijk, laat die jongen lekker z’n ding doen

Dit is echt geniaal

:’)

Even voor de duidelijkheid: ik laat ‘die jongen ook lekker zn ding doen’ hoor:P Het is alleen een gevoel maar doe er niets mee. En dit betekend niet dat er dan iets nioet goed is in onze relatie in mijn geval, heb een lichtelijke traumatje vanuit een vorige relatie.

:'D sorry het was een beetje off-topic, was niet op jou gericht!
Maar ik dacht er opeens aan en ik vond het zo vreemd dat ik het wilde delen xD