Zonder condoom seks

Heyy,

Ik vroeg me af hoeveel kans je hebt op een zwangerschap zonder condoom en wel met pil slikken. :slightly_smiling_face:
Want het liefst wil ik wel zonder condoom seks hebben, omdat het lekkerder is ^

xx

als je je dat af moet vragen moet je nog niet aan seks beginnen.

Dit, wauw. Misschien nog maar even inlezen wat de pil precies is.

Noouuu zeg, ik slik de pil al (3?! jaar), en heb regelmatig seks, met condoom. Vraag het me gewoon af. Ik weet het enige verschil dat je met condoom geen soa’s kunt oplopen.

Ik heb het nu over zwangerschap.

dat maakt het nog erger :’) je slikt de pil al 3 jaar en je weet niet eens waarvoor je deze slikt.

lees de bijsluiter eens.

Ohh zo, je begrijpt me dan verkeerd. Het voorkomt zwangerschap ja. Ik vraag me af of er dan helemaal geen kans is op zwangerschap? Of ergens toch wel?

Even serieus kind, waar slik je de pil dan voor denk je? Om je haar zo mooi te laten glimmen?
Je slikt de pil ZODAT JE NIET ZWANGER KUNT WORDEN. Mijn hemel.

Nou ‘kind’, dat zeg ik toch net. Dat weet ik ook nog wel.

de kans is er altijd. ongeveer 0,5% ofzo maar dat is wel redelijk verwaarloosbaar.

ik was al bang dat je dacht dat je door de pil alsnog makkelijk zwanger wordt ofzo :’)

Misschien moet je die kerel eerst ontmoeten voor je hier over nadenkt.

Ohaha nee johh, dankjewel!

Welke kerel?

Mij is altijd verteld dat de pil voor 99,8% veilig is en dat die 0,02% puur een buffer is voor mensen die de pil niet juist slikken. Dus geen nieuwe pil innemen bij overgeven of diarree binnen 4 uur na het slikken of de pil niet op tijd nemen. Bij normaal gebruik is een pil absoluut voldoende.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Die tinderdude.

Of wilde je met een ander seksen?
Breek je zn hart

De pil wordt echt niet alleen gebruikt als anticonceptie, maar goed.

Ohh, nou dat ‘seksen’ deed ik met m’n ex, wat al 2,5 maand uit is.
Reageer beter niet als je zo nodig haterig wilt doen.

Maar waarom vraag je dan pas 2.5 maand later deze vraag :'D
Dan had je allang zwanger kunnen zijn

Ik heb toch altijd seks gehad met condoom. En aangezien ik sindskort weer actief ben op Girlscene. Ik vroeg me gewoon af wat het percentage zou zijn mét pil en zonder condoom. Nou dat heb ik gekregen, :wink:

Ik vraag me altijd af waarom mensen seks hebben, terwijl ze niet eens weten hoe een pil of condoom eigenlijk werkt. Hoor je dit niet te weten voordat je seks hebt? Of sowieso eigenlijk voordat je aan je pil begon?