Zonder condoom ... :S

Hoi hoi, ik heb een vraagje, ik ben een paar weken geleden ontmaagd, maar we hadden geen condoom, en het was voor hem ook de eerste keer, daarna hebben we het nog wel vaker gedaan, ook weer zonder …

Hij zei dat het niks uit maakte omdat het voor ons beide de eerste keer is, en dat we dus niks riskeren, maar ik heb er toch mijn twijfels over, ik had mischien niet naar hem moeten luisteren, maar riskeer ik nu ziektes of niet ?

-xxx-

EDIT : Ik ben wel gewoon aan de pil, ik weet dat ik niet zwanger kan raken, de vraag gaat dan ook over geslachtsziektes …

okay dat is echt het domste wat ik ooit heb gehoord
het kan geen kwaad want het is de eerste keer?

zodra je ongesteld bent geweest kan je zwanger worden
dat maakt echt niet uit of je voor het eerst seks hebt.

ben je trouwens aan de pil?

achja vanaf nu gewoon met condoom, ja je riskeert ziektes als hij bijvoorbeeld heeft gelogen over zn seksverleden.

Er bestaat inderdaad nog iets zoals zwanger worden

Maar goed, als je de pil slikt wordt je dat waarschijnlijk niet, maar ik zou voor de volgende keren wel gewoon condoom gebruiken

Hahaha waarom denken jongens dat hun lul geactiveerd moet worden? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik hoop voor je dat je aan de pil bent?
En je hebt nu veel meer kans op geslachtsziektes…

Dat niet, aangezien het voor beiden de eerste keer was. Zwangerschap kan natuurlijk wel, ik kan uit je verhaal niet opmaken of je aan de pil bent of niet. Zo niet, dan is het behoorlijk dom.

Als je de pil of ander voorbehoedsmiddel gebruikt is er toch niks aan het handje. Of hij moet met Aids geboren zijn, maar die kans acht ik klein.

Daarvoor toch ook?
iig heb je het voor de rest wel veilig gedaan?

Dit bewijst dus wel weer dat je nooit naar een jongen moet luisteren als het om seks gaat.

Seks is niet voor iedereen voorbestemd, blijkt alweer uit dit topic.

“Hij zei dat het niks uit maakte omdat het voor ons beide de eerste keer is”
sorry dat ik het zeg, maar dan is die jongen echt heel erg dom
of het nou de 1e, 2e of 3434576e keer is, onveilig is altijd een risico

Ik wilde roepen: fake!
Maar toen zag ik je profiel, dat je 18 bent en actief bent hier.

Dus ehm ja niet slim voor iemand van 18, tenzij je aan de pil bent, dan is het al iets slimmer :slightly_smiling_face:
Je weet natuurlijk nooit zeker of een jongen echt geen seks heeft gehad. Maar ik mag je geen verwijten maken, want ik had ook seks zonder condoom terwijl ik aan de pil was :slightly_smiling_face: vandaar dat ik nog steeds die soatest moet doen.

Nja mijn advies, doe een soa test en als je niet aan de pil bent, een zwangerschapstest als dat nu al kan.

Dit is gewoon echt dom.

Ja sorry, iets anders kan ik er niet van maken.

Mamie, waar komen baby’s vandaan ?

Nee, ik ben wel gewoon aan de pil hoor, ik ben ook niet bang dat ik zwanger kan raken, maar het gaat me om de ziektes, dat heb ik ook gezegd in het begin, of ik ziektes riskeer, ik heb het niet over zwangerschappen gehad, dat snap ik ook nog wel …

okay nouja, het kan zijn dat je een ziekte hebt ja,
als hij er al een had bijvoorbeeld.
of heeft gelogen over zijn seksverleden.:wink:

of jij er al een had?

Als het voor beiden de eerste keer is dan is de kans heel klein dat je een soa hebt opgelopen. Het kan natuurlijk wel, want niet alle soa’s zijn enkel via seks overdraagbaar. Maargoed, de kans is heel klein dus maak je maar geen zorgen.