Zonder condoom, doet het pijn.

Ik heb al een lange tijd een relatie. Mijn vriend en ik hebben veilige en onveilige seks. Maar wanneer wij het zonder condoom doen, doet dit pijn bij hem. Ik vind dit vervelend voor hem en wil weten of (en wat) ik hier eventueel aan kan doen?

Ik denk dat zijn voorhuid meer naar achter gaat als wij seks hebben zonder condoom. Heeft iemand ('s vriendje/scharrel) wel eens iets soortgelijks meegemaakt?

Nee, geen ervaring mee. Maar denk dat glijmiddel dit probleem wel kan oplossen.

misschien wat meer glijmiddelgebruiken?
ik ben nog maagd dus ik weet het niet, sorry xd

ik weet het niet, maar dan doe je het toch gewoon met condoom? en veilig en geen pijn

Ja, ik heb dat ook met mijn vriend. Dan doet het bij ons beide pijn, als we het zonder condoom doen,
dus gebruiken we vaseline haha. Gewoon glijmiddel gebruiken dus.

Vaseline lijkt m niet handig, dat is volgensmij niet voor inwendig gebruik en ik vind dat het dan wel op een hele gevoelige plek komt

Doe het nou alsjeblieft veilig. Maargoed anders gewoon glijmiddel gebruiken, dat zal denk ik wel helpen?

Waarom doe je het sowieso niet veilig? Nogal dom he.

Vaseline is inderdaad niet bedoeld voor inwendig gebruik, ik moet er niet aan denken zeg.

Wat is er mis met glijmiddel als glijmiddel te gebruiken? Vaseline is immers niet bedoeld als glijmiddel.
Je verhoogt de kans op schimmelinfecties en een verstoorde weerstand. Maar als je er toch mee doorgaat, ik zou geen vaseline op het condoom gebruiken, dat kan het beschadigen.

Vaseline is geen glijmiddel. Voor inwendig gebruik beslist nooit vaseline gebruiken.
Gewoon 'n glijmiddel gebruiken, dan zal de sex fijner zijn. Ook met 'n strakke voorhuid.

Zal het glijmiddel binnenkort introduceren. :wink:

Enne, over het veilig of niet veilig, we zijn allebei getest laatst en mocht het zo zijn dat er een zwangerschap uitkomt zijn we nu in de situatie dat dit geen probleem is. Onze situatie (en leeftijd) zijn stabiel genoeg om hier goeie zorg voor te nemen! :slightly_smiling_face:
Thnx voor de adviezen.

Ja maar dan blijft het toch alsnog dom? Kijk als ik nu zwanger word wil ik er ook best voor zorgen en onze relatie is ook stabiel maar dat betekend niet dat ik dat wil? Of wil je ook echt zwanger worden?

Haha. :slightly_smiling_face: Ja. Het is niet zo dat we nu echt bezig zijn om zwanger te worden, als je me snapt, maar als ik zwanger word is het HEEL welkom. :slightly_smiling_face:

volgens mij ben je dan gewoon niet nat genoeg als het pijn doet bij hem…