Zondag!

's ochtends ga ik meestal naar de kerk, dus ik loop niet de hele dag in m’n pyama :stuck_out_tongue: Meestal heb ik een spijkerbroek aan, met een shirtje en een sjaaltje ofzo. wel altijd accesoires :slightly_smiling_face:

ZONDAG=PYAMADAG dus dat betekent me pyama(wel een schone hoor:P)
geen make-up en een afro(H)

Meestal pyjama :grinning:

Simpel katoenen broek (zo’n slobberding) en een hempje met een vestje. Kleed me aan het eind van de middag wel om omdat ik dan vaak weg ga maar dan hou ik het wel casual. Oh en haal wel een borsteldoor mijn haar want anders zie ik de hele dag niks ^^

Vaak gewoon lekker casual. Lekker lui en iets wat lekker zit. Stiekem vergeet ik op zaterdag vaak mijn make-up eraf te halen dus mijn ogen zijn als die van een panda :stuck_out_tongue:

Iets wat lekker zit, maar ik heb dan geen make-up enzoo op.

Uhm, wat ik normaal ook draag?
Meestal is mn vriend hier, of ik bij hem :grin: maar dan loop ik vaak ook nog wel tot 3u in mn pyjama maar kleed me dan wel gewoon weer aan.

gewooon kleren die ik doordeweeks ook zou dragen en mascara. meer make-up gebruik ik iig niet, ja een beetje lipgloss. :’)

als ik nix ga doen gewoon lekkere losse kleding.

hhaaha jah ik heb nu vandaag ok weer lekker me haar omhoog en geen make up op en weer zoon heerlijke yogging broek aan!:slight_smile:

hetzelfde als door de weeks, gewoon inclusief make-up en asseccoires

Ik loop meestal de hele dag in m’n pyjama of ik doe een wijde losse warme trui aan. en ik borstel mn haar dan nooit en doe geen make up op

Ik heb wel altijd gewone kleren aan, als ik thuis blijf doe ik geen make-up op en m’n haar gewoon in een staart ofzo. Als ik wegga wel make-up en dan doe ik m’n haar ook.

hmm een lekkere trainingsbroek, een grote trui van mn vriendje en geen make-up hahah

Ik ga altijd naar de kerk op zondag,
maar als ik dan weer thuis ben gewoon trainingsbroek en zo.

Gewoon kleren die lekker zitten zeker in de winter joggingbroek en fleece trui. Als ik weg moet mn gewone kleding natuurlijk.

Op zondag leer ik ofwel, en dan doe ik gewone kleren aan.
& als ik dan naar mijn vriend ga of gewoon naar buiten ga, doe ik wel wat make-up op en mooiere kleren…

Ligt eraan, als ik echt lui ben dan draag ik gewoon m’n badjas de hele dag. Maar meestal doe ik gewoon iets simpels en comfortabels aan zoals een dikke panty en een jurkje. En make-up alleen als ik wegga… ik ga toch niet make-up dragen om door het huis te sjokken?

Meestal gewoon spuuglelijke, chille outfits. Joggingbroekje met niet bijpassend shirt zegmaar.