Zondag!

Hoiii

Wat ik me nouw afvroeg was wat dragen jullie nouw op zondag? Ik messtal een losse jogging Broek met een trui enzoo en geen make up. maar als ik weg moet dan trek ik wel iets anders aan. Dus wat doen, dragen jullie?

Kussiejjs!:slight_smile:

Ik loop dan meestal de hele dag rond in mn pyjama. xP

Ik draag “gewoone” kleren, maar dan geen accesoires en make-up, allen als er bezoek komt of ik weg moet.

Dagelijkse kleren, maar vandaag is een uitzondering (pyjama) :slightly_smiling_face:

als ik thuis ben, of mijn piama of joggingbroek… en dan iets wat fijn zit erboven… En ik draag dan eigenlijk ok geen make up

Meestal gewoon iets wat lekker zit. Zondag is echt een het-maakt-me-echt-niet-uit-hoe-ik-er-uit-zie dag^^

Gewoon wat ik ook naar school zou dragen maar dan wel minder sieraden en make up en een lekker relax vest… Als ik de hele dag in mijn pjama loop voel ik me ziek :stuck_out_tongue:

meestal normaal, maar dan maak ik me niet zo druk over hoe mijn haar zit ofzo en doe ik alleen mascara of niks op. of soms gewoon heel de dag in mijn pyama :stuck_out_tongue:

uuh. mn oude kleren,
waarin ik op school me niet meer durf te vertonen.
en als we weggaan doe ik mn ‘gewone’ kleren aan. maar die bewaar ik het liefst voor school.

uhm, m’n ‘oude’ kleren, waarin ik thuis gewoon rondloop of mijn vader ‘op de boerderij’ help.

Altijd make-up, en qua kleding ligt het eraan of ik ergens heenga. Maar geen joggingbroek :stuck_out_tongue:

Meestal loop ik er op zondag netter bij dan op zaterdag. :stuck_out_tongue:
Op zondag mooie kleding enzo wel makeup want ik ga bijna altijd op zondag wel ergens heen.
Op zaterdag loop ik mn oude kleding, en ben ik buiten bezig, Meestal heb ik alleen een klein beetje mascara op.

gewoone kleding maar sloddiger als ik naar school ga BV

gewone …

Meestal gewoon een spijkerbroek + groot vest en geen make-up.

En als ik ergens heen ga, gewoon mn normale kleding.

okeej gelukig ben ik niet de enigste diej altijd een beetje oudachtige kleding aan hebt:p:p

verschilt, de ene x in een joggingbroek met een lekker vest en me haar in een staart (geen make-up), en de andere x gewoon spijkerbroek, leuk topje/vest en wel make-up. Maar toch loop ik het meeste in hetgene wat ik als 1e zei :stuck_out_tongue:

zaterdag - werkkleding
zondag - joggingbroek en vest , mist ik ergens naar toe ga dan misschien beetje makeup of misschien niks , niet zo als normaal en dan geen joggingbroek aan .

Gewoon wat ik de rest van de week ook draag.

Niks bijzonders, gewoon de kleren die ik ook naar school aan zou trekken. Ik ga nml. vaak weg op zondag, en het staat een beetje raar als je dan in je pyjama komt :grinning: