Zondag shoppen in Amsterdam

Hooi!

Ik heb echt nieuwe kleren nodig maar ik kan alleen op zondag. Ik zat te denken om met de trein naar Amsterdam te gaan. Weet iemand of dat aan te raden is of is het dan misschien zo druk dat je 1u bij de pashokjes moet wachten?

Heel erg bedankt als je wil reageren! (l)

Ligt eraan wat voor winkel.
Bij de H&M kan het erg druk zijn, en moet je idd heel lang wachten. Maar bij de Zara/Bershka ofzo, niet echt :slightly_smiling_face:!
Succes

Naar mijn idee moet je in het weekend niet in Amsterdam willen shoppen als je echt op zoek bent naar iets :stuck_out_tongue: Gewoon gezellig shoppen kan natuurlijk wel, maar het is wel druk.

zondag in Amsterdam valt meestal heel erg mee!
bij de H&M kan je inderdaad wel lang in de rij staan bij de kassa, vooral in de kalverstraat, maar bij de H&M op de nieuwendijk is het meestal een stuk rustiger!
verder is het op zondag prima te doen!

Is prima te doen.
Ben zondag ook in Amsterdam, eigenlijk niet voor het shoppen… maar als ik er dan toch (in de buurt) ben (:

Zijn de winkels daar op zondag open?! Dat wist ik geneeens joh! Ik dacht altijd alleen de pc hoofdstraat open was

idd!

Al heel erg bedankt voor de reacties =) Zal eens kijken wat slim is!!

Valt reuze mee hoor, het ligt er inderdaad aan welke winkel het is. H&M is door de week ook druk. En ja, in het centrum zijn zo goed als alle winkel open op zondag :slightly_smiling_face:

amsterdam is elke zondag open omdat het toeristish gebied is.
En de drukt valt hartstikke mee hoor, door de weeks vind ik het drukker maar het is niet zo dat je heel lang in de rij staat ofzo.
De mannen of kinder kleedkamer is meestal wel vrij hahah

Het valt hartstikke mee hoe druk het is, ik ga altijd op zondag naar de stad en dat is echt prima te doen! :slightly_smiling_face:

mm zondag is wel een fijne dag.
gewoon optijd gaan, starbucksje meepikken van centraal station en shoppen maar!

Jaaaaa! heeel erg bedankt allemaal =) Ik ga zondag shoppen!