Zondag; Dubbel verdienen?

Bij de ah-togo werkte ik elke zondag (365 dagen per jaar geopend, sluiten nooit…) voor 200%. ^^

[nohtml][b][message=3642922,noline]Esrarengiiz schreef op 21 mei 2009 @ 12:21[/message]:[/b] [...]

Naja, op elk branche wordt er dubbel betaald, maar hier niet. Ik ga vanaf begin juni werken bij La Place. Vandaar dat ik wat ‘schrok’. Ik ga het maar eens navragen.[/nohtml]

In, in elke branche en in de horeca. Niet op. En dat klopt inderdaad, in de horeca is zondag een gewone werkdag dus verdien je gewoon normaal. Bij winkels is het ook vaak zo dat je op koopavonden meer verdient, dat is in de horeca dus ook niet zo omdat dat daar normale tijden zijn.

al krijg ik op de zondag dubbel betaald nooit wil ik in het weekend werken zelfs nie op vrydag. Dan wil ik juist myn vrije tijd besteden aan andere dingen.

Ik zou nooit in de horeca willen werken als bijbaantje. Ookal lijkt het me wel leuk maar je hebt punt 1) de werktijden die niet super zijn, altijd in de weekenden en 's avonds en punt 2) je verdient NOOIT meer dan 100%.

Dat is overal zo, op feestdagen ook, behalve bij dingen die altijd open zijn op zondag, zoals de mac.

bij moeder verdient %200
maar ik werk 'savonds dus ik niet

Ik werkte bij de bakker& kreeg dubbel betaald op zondag.
Ookal was hij elke zondag open?

In de supermarkt krijg je wel 200%. En op van die feestdagen wanneer alles normaal dicht is en iedereen vrij is.

ja ik.
ik krijg trouwens gewoon evenveel op een zondag dan op een maandag bijv.

Ik krijg 160% op zondag en 138% op zaterdag :slightly_smiling_face: Werk in het ziekenhuis, dus dan krijg je altijd toeslag bij dat soort diensten (ook als je laat doordeweeks, of juist erg vroeg moet werken) En ik werk meestal in het weekend, dus dat is wel heel erg lekker!

Ik heb eerst in een dierentuin gewerkt, daar kreeg ik gewoon 100% omdat die elke dag open is.
Bij de Vero Moda kreeg ik 150% of 200% geloof ik? Dat weet ik niet meer
En nu maak ik schoon in een verzorgingstehuis en krijg ik 150% op zondag.

Hmm… ik verdien op zondag gewoon 100%.
Na de zomervakantie zoek ik wel weer wat beters, ik haat t om vanavond niet op stap te kunnen