Zondag; Dubbel verdienen?

Verdien je op zondag ook meer dan op een normale dag? Bijv 150% of 200%? Of verdien je gewoon je normale loon?

Haha werken er dan mensen op zondag?

Ik werk af en toe op zondag van 9 tot 12 's ochtends. Ik verdien gewoon wat ik op een ‘normale’ dag ook verdien.

Op koopzondagen wel ;p

Als ik op een zondag moet werken verdien ik, 200%. Bij de HEMA is dat zo en bij de AH. Volgens mij is dat wel bij meer bedrijven zo.

Blijkbaar! Ben er ook niet zo blij mee, maar ik hoop dat het 1 keer in de 2 weken is.

bij de ah is het ook 200%, ook op ‘feestdagen’ áls ze open zijn;)

das wel nice!

Dat is bij ons maar 1 keer in de maand.
Dus ik vond het wat nutteloos :'3

ik krijg ook dubbel betaald op zondag :slightly_smiling_face:

Bij winkels is dat wel zo. Horeca niet.

ik werk bij de bas vd heijden en als ik op zondag werk, koopzondag dan wel, verdien ik het dubbele.
ook al ik op feestdagen werk, zoals koninginnendag, oud&nieuw enzo…

Ik verdiende wel dubbel, dat was sehr prettig :slightly_smiling_face:

ik verdien gewoon normaal loon, maar ik werk in de horeca en daar heb je dat niet

Ik verdien ook niet dubbel, want werk in de horeca. Je hebt op zondag alleen recht op 100% extra als een zondag normaal geen werkdag is. Dus in winkels etc. Horeca niet.

Oke. maar ik werk op een vakantiepark in de winkel… weet iemand of het dat ook zo is, ofniet? Want die winkel is wel elke zondag open, maar tis geen horeca

Hangt er inderdaad vanaf of je in de horeca werkt. Als je in een winkel werkt en je moet werken op koopzondag verdien je wel 150 tot 200%.

Jaa komt me wel bekent voor.
Maar werk nooit op zondag dus weet 't niet.

Waarom word je niet dubbel betaald op horeca:S

Omdat zondag in de horeca een normale werkdag is.

Op horeca’s? :'3

Naja, op elk branche wordt er dubbel betaald, maar hier niet. Ik ga vanaf begin juni werken bij La Place. Vandaar dat ik wat ‘schrok’. Ik ga het maar eens navragen.