Zo'n verschrikkelijk 'mis' gevoel

Ik weet niet of jullie het herkennen, maar ik heb hier momenteel zo’n last van! Het gevoel dat je iets mist, zo’n vervelend naar onderbuikgevoel.

Ik ben afgelopen zomer op Creathea (Creatief Theater) kamp geweest. Het was super leuk, en duurde 7 dagen, iedereen komt alleen. En we hadden een super hechte groep van slechts 8 personen! Maar het was wel echt super gezellig en leuk. Ook was de leiding top! Ze waren rond de 20 dus dat was wel relaxt. Nadat het kamp afgelopen was, had ik ook zo’n verschikkelijk ‘mis’ gevoel, alsof je iets mist. Het lijkt wel alsof ik gewoon heimwee naar kamp heb. Maar dat is nogal moeilijk op te lossen lijkt mij…

Nou hadden een aantal staffleden een reünie georganiseerd, wat natuurlijk super leuk was! De 2 Theaterkampen ( Creathea(13 tot 15), en Creathea pro (16 tot 18)) kwamen samen in een YMCA locatie. Echt superleuk natuurlijk jammer dat het zo kort duurde. Van vrijdag 7 uur tot zaterdag 4 uur. Nu besef ik me de hele tijd awwhhh gister was ik daar. Ik heb nu weer last van zo’n verschikkelijk mis gevoel. En ik wil gewoon weer terug naar kamp, alles is gewoon leuk daar. EN IK HOU VAN THEATER.

Als ik met mijn vriendinnen enzo afspreek is het toch anders… Op kamp vind ik gewoon alles leuk. En in het dagelijks leven niet zo veel. Het lijkt gewoon wel een van de leukste dingen in mijn leven. En ik heb nu weer last van zo’n VERSCHRIKKELIJK ‘MIS’ GEVOEL HELP

PLEASE TIPS?

Ah ja dat heb ik ook wanneer ik terugdenk aan leuke tijden/vakanties/etc. Helaas valt er niks aan te doen, behalve je mis-gevoel op te vullen met andere leuke dingen? :slightly_smiling_face:

Ja, maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Volgens mij is kamp het leukste in mijn leven ofzo.
En ik moet minimaal meer als een halfjaar wachten totdat er weer kamp is…

Dat is het - voor mij - welbekende ‘zwarte gat’ nadat je iets leuks gedaan hebt. Bij mij gaat het na een tijdje wel over, zorg er gewoon voor dat je andere leuke dingen plant :slightly_smiling_face:

Ja, maar ik heb momenteel helemaal geen leuke dingen in het voor uit zicht. Alleen maar school bullshit. BLUGH ik haat dit gevoel. Ik wil gewoon terug. :frowning_face:

Ik heb dit ook met plekken waar ik op vakantie ben geweest. Dan dacht ik; ooh en als ik uit school dan door die straat heen moest fietsen, dan woaahhh. en dan kon je daar en daar heen en daar chillen.
Dat mis ik dan echt. Toch wel anders dan met mensen op een kamp natuurlijk haha.
Ik denk dat je miss met die mensen van kamp een geheime fb-pagina moet maken.
Ik heb dit met mijn klas, omdat als we vakantie hebben soms dingen hebben van; dit moet ik met de klas delen of ik mis mijn klas nu zo erg. Dan kan je daar alles op zetten, met elkaar praten enz. :stuck_out_tongue:
Verder… tsjaa, miss afspreken en anders wachten tot het volgende kamp!

Ja, we gaan met z’n allen in de kerstvakantie afspreken, met een paar meiden. Dit is wel anders maar toch heel gezellig! Maar het duurt nog te lang voor mij haha. Ik voel me daar gewoon heel HAPPY en thuis een beetje down gewoon, ik weet niet wat het is.

Dat had ik elke keer na de schoolmusical, haha, dus het is heel herkenbaar! Maar het gaat vanzelf over. Wel kan je om het jezelf zo makkelijk mogelijk te maken leuke dingen proberen te plannen, dat kamp staat weer voor de deur in no time :slightly_smiling_face:

Kan je niet bij een soort theatergroep gaan bij jou in de buurt ofzo? Aangezien je dat leuk vindt en je dan een groep kan opbouwen in de buurt.

Dit wilde ik net gaan vragen!