Ik weet niet of jullie het herkennen, maar ik heb hier momenteel zo’n last van! Het gevoel dat je iets mist, zo’n vervelend naar onderbuikgevoel.
Ik ben afgelopen zomer op Creathea (Creatief Theater) kamp geweest. Het was super leuk, en duurde 7 dagen, iedereen komt alleen. En we hadden een super hechte groep van slechts 8 personen! Maar het was wel echt super gezellig en leuk. Ook was de leiding top! Ze waren rond de 20 dus dat was wel relaxt. Nadat het kamp afgelopen was, had ik ook zo’n verschikkelijk ‘mis’ gevoel, alsof je iets mist. Het lijkt wel alsof ik gewoon heimwee naar kamp heb. Maar dat is nogal moeilijk op te lossen lijkt mij…
Nou hadden een aantal staffleden een reünie georganiseerd, wat natuurlijk super leuk was! De 2 Theaterkampen ( Creathea(13 tot 15), en Creathea pro (16 tot 18)) kwamen samen in een YMCA locatie. Echt superleuk natuurlijk jammer dat het zo kort duurde. Van vrijdag 7 uur tot zaterdag 4 uur. Nu besef ik me de hele tijd awwhhh gister was ik daar. Ik heb nu weer last van zo’n verschikkelijk mis gevoel. En ik wil gewoon weer terug naar kamp, alles is gewoon leuk daar. EN IK HOU VAN THEATER.
Als ik met mijn vriendinnen enzo afspreek is het toch anders… Op kamp vind ik gewoon alles leuk. En in het dagelijks leven niet zo veel. Het lijkt gewoon wel een van de leukste dingen in mijn leven. En ik heb nu weer last van zo’n VERSCHRIKKELIJK ‘MIS’ GEVOEL HELP
PLEASE TIPS?