Zo'n saai leven

Hee,
Hebben jullie dat ook dat als je net een geweldige actie film heb gekeken en dan word je weer terug gehaald naar je eigen saaie leven waar geen enkele spanning in voor komt. Nou ik heb dat wel en hoe vreemd het ook is ik word er elke keer een beetje down van en dan denk ik terug naar mijn verleden en dan kan ik helemaal niks verzinnen dat spannend was ( Behalve het ritje in een spookhuis ). Soms bedenk ik wel een spannend leven, maar het is niet van mij :frowning_face:
Mja iets spannends beleven bij mij kan niet want mijn vriendinnen zijnbest wel saai behalve mijn BFF maar zij mag bijna nooit chillen
Hebben jullie dat ook ?
Xo

ja idd daarom doe ik soms als ik alleen in mn kamer ben alsof ik een superster enz ben :grinning: xD

leuke vrienden zoeken en de juiste instelling hebben.

Doe eens gek.

Plan jezelf vol met activiteiten, leer mensen kennen, schrijf je in voor workshops of ga met een jongerenreis mee. Ga op een sport, doe mee met een club of raad op school. Als je veel te doen hebt maak je vanzelf veel dingen mee.

Af en toe eens iets doen wat niet mag, gestoorde vrienden zoeken, je van niks iets aantrekken…
Mwuah ik heb wel veel spannende momenten gehad in mijn leven maar niet dat mijn leven in het algemeen zo spannend is. :’)

Ja, ik begrijp je wel. Ik zit vaak alleen thuis zonder dat ik iets te doen heb. Maar ik vind het niet zo erg, ik heb genoeg vrienden met wie ik gewoon helaas niet elke dag af kan spreken.

Ik ken het;), maar bedenk voor jezelf hoe je je leven ‘spannender’ wilt maken,
vorig jaar hadden een vriendin en ik een lijst gemaakt (maar dat waren ontschuldige dingen) die we dan deden. was echt lachen!:wink:

Zelf heb ik dat niet zo vaak, ik heb 3 hele lieve BFF’s waarmee ik altijd allerlei rare dingen doe… :stuck_out_tongue:

Misschien zit je vaak alleen binnen, zorg er dan voor dat je meer dingen gaat doen. Stel je gaat een paar keer per week ergens heen, dan maak je sowieso altijd wel iets leuks/grappigs/spannends mee.

Oh en eh, hieronder staat bij mij een hele witte ruimte, iemand een idee hoe dit komt en hoe dit weg kan? o_O

De gouden tip voor een saai leven; ga in je eentje naar het buitenland. Reizen, stage, een jaar high school, gewoon een tijdje in een gastgezin of vrijwilligerswerk. Echt, als ervaringsdeskundige kan ik het zeggen; je krijgt er zoveel vrienden, spanning en geluk voor terug!

sowieso ergens in je eentje naar toe gaan is anders dan samen. als je in je eentje ergens heen gaat, ben je beter bereikbaar voor mensen om je heen en je praat ook sneller met mensen.

Goeie tips, bedankt

Ik heb genoeg spanning in mijn leven. Kan er soms zelfs niet door slapen.
Geef mij maar wat rust :’)