Zo'n jongen wilt met me naar de bioscoop

hjhjhjh

zeggen dat je gewoon geen zin hebt.

gewoon recht voor zn raap zeggen
dat je hier geen zin in hebt
al die smoesjes geven hem mischien valse hoop
en dan kwets je hem nog harder dan dat je zecht dat je er geen zin in hebt
dus gewoon zeggen ja sorry zie het nie zitten om met jou naar de bios tegaan

Wees gewoon eerlijk.
‘Nee ik heb geen zin. Klaar.’

oke ik heb zó goed advies!
hier komt ie he, wel opletten straks vergeet je het.
Zeg : nee.

done

Oké Oké, jullie zeggen dit wel makkelijk, maar vinden jullie het dan ook niet een soort van lullig als je de hele tijd jezelf eruit probeerde te praten, en dan nu ineens zegt: Ik wil niet?

ja, maar anders moet je voor eeuwig zeggen dat je niet kan. Dat is nog lulliger

wie zn billen brand moet op de blaren zitten. Had je maar eerlijk moeten zijn vind ik

Ik wil niet is lulliger dan steeds excusjes te maken voor dingen. Ja, het zal nu wel uit de lucht komen vallen, misschien is het handig als je het de volgende keer eerder duidelijk maakt

Blokken op msn ?

Gewoon duidelijk zijn. “Nee ik ga niet met je naar de bioscoop.”
En de volgende keer wat duidelijker zijn, het is niet aardig tegenover die jongen.

Nou zeg dat je niks voor hem voelt dat je hem alleen aardig vind meer niet…
En dat je daarom dus niet mee naar de biosscoop wil…

Hij kan je niet verplichten,
gewoon meteen zeggen dat je niet wilt.

ik zie geen andere oplossing dan gwn zeggen da je geen zin hebt. mss beetj lullig maar allemaal smoezen verzinnen heeft geen zin als je zegt dat je nie kan vraagt ie het nog wel een andere keer.

Luister, als hij nou vroeg om gewoon iets anders te gaan doen, zou je dat nog wel kunnen doen
maarja, bioscoop, hij vindt je dus overduidelijk leuk, anders kies je niet bioscoop.
ik zou gewoon zeggen dat je niet wil, of gewoon lekker kortaf blijven doen, sommige jongens zijn gewoon leuk om kortaf tegen te doen =D

met smoezen verzinnen los je uiteindelijk gewoon eigenlijk niks op (dit verhaal van je herken in heel erg namelijk!) want je blijft aan die persoon zegmaar vast geplakt. Of je moet het geluk hebben dat hij merkt dat je er geen zin in hebt en dat je er onderuit probeert te komen. maar dat zou nog lang kunnen duren, want met smoezen als ‘ik moet naar mn tante want die is jarig’ los je niks op want dan zorgt hij ervoor dat het afspraakje op een andere datum komt te staan.
Ik weet dat het ontzettend moeilijk is om nee te zeggen, maar door hem telkens het gevoel te geven dat je wel met hem naar de bioscoop wil hou je hem toch wel aan het lijntje en als hij daar uiteindelijk achter komt is dat echt gewoon heel erg zielig voor hem…

Ik denk liever dat hij ook heeft dat je de waarheid tegen hem spreekt dan smoesjes blijft verzinnen, dus als hij weer vraagt zeg je gewoon: hee, maar sorry eigenlijk heb ik niet zo’n zin om met jou te gaan… Misschien wel lullig, maar dan weet hij ook waar hij aan toe is en kan hij verder kijken naar andere meisjes!

Vraag heb wat zijn bedoeling precies is en als hij wat meer wilt zeg jij dat jij daar geen behoefte aan hebt en als hij zegt puur vriendschappelijk kan je zeggen dat je gewoon geen zin daarin hebt omdat jij hem niet zo heel goed kent en ben niet als vriend zie (en al helemaal niet als meer)
zo simpele is dat.