zon haar spray

ik hoorde dat er een spray is voor je haar dat je haar beschermd tegen de zon en dat als je uit de zee/zwembad komt het haar niet zo ‘touw-achtig’ is.
Weet iemand:

• Hoe deze spray heet? (er zullen vast meerdere zijn)
  • Waar je het kunt kopen?
  • Of het goed werkt?
  • Hoe duur het is?

+ foto graag dan kan ik het wat beter vinden anders zoek ik me altijd kapot en vind ik het alsnog niet… ;$

http://www.haarshop.nl/haarverzorging/zon-verzorging

kun je het niet gewoon bij de kruidvat ofzo kopen…?
in ieder geval bedankt!

Dat komt niet door de zon dat je haar zo touwachtig is, maar door de hoeveelheid chloor in het zwembad.

Ik raad aan; Gliss kur van Schwarzkopf. Is zo’n oranje goedje met van dat schuimachtig olie er boven op.

ja maar ik bedoel een spray die je haar beschermd tegen de zon EN ervoor zorgt dat het haar niet zo touwachtig is :stuck_out_tongue:

elvive color spray. 3,99

dankje :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ik zoiets ook had gezien van Kruidvat eigen merk, bij de zonnecrèmes.

ja ik zat daar ook te zoeken maar kon het niet echt vinden…

Kruidvat heeft die ook, ik denk dat je moet kijken bij de haarstylingproducten. Wij verkopen die iig nog niet bij de etos.
Het werkt door UV te blokkeren, eigenlijk zoals een zonnebrand. Houdt het haar gehydrateerd

Daar is die spray gewoon goed voor hoor. Beschermen tegen de zon heeft eigenlijk maar een beetje te maken met ingrediënten wat in een product zit. Het gaat er meer om dat het product je haar beschermd door er een laagje omheen te leggen zodat het niet of minder beschadigd wordt. In producten tegen de zon of hitte zitten vaak dan ook iets wat helpt tegen de beschadiging van uv, maar vaak maakt het niet heel veel verschil als je ook een ander product gebruikt wat al voldoende beschermd.

De meeste serums of beschermsprays kun je dan ook gewoon gebruiken tegen de zon.

Ik heb een natuurlijke van de Body Shop. (:

bedoel jedat je gewoon bijv. zonnebrandolie in ej haar kunt doen? ahah ik snap het niet helemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee nee, geen zonnebrand in je haar doen haha
De spray werkt als een zonnebrand voor je haar, met uvbescherming. Dus de spray in je haar doen :wink:

hahah ik dacht al! :stuck_out_tongue: nou ik zal er eens even naar op zoek in de kruidvat ofzo… heeft iemand een foto? dan kan ik het wat beter vinden want de vorige keer toen ik er naar zocht kwam ik met lege handen thuis

Gewoon bij de kruidvat staat groot “HAIR” op, bij de zonnebrandspul.

okee bedankt :grinning: