Sorry dat ik nu ook zo’n kansloos topic open, maar ik wil hier heel even antwoord op.
Vorige week heeft m’n vriendje het uitgemaakt. Ik zit er nog steeds heel erg mee, want we hebben wel langer dan 2 jaar een relatie gehad. Maar ik zat net eventjes op zijn hyves te kijken en er staan ook echt mínstens 15 andere meisjes op, met echt de meest belachelijke krabbels. Waarom zou die dat doen? Afleiding? Aandacht? Mij van de een op de andere dag zomaar inruilen?
Ik heb al tegen heb gezegd dat ik het zeer respectloos vind ten opzichte van mij, maar ik krijg er geen behoorlijk antwoord op. Hij praat er gewoon overheen.
Pff wat een sukkel, ik denk dat het gewoon afleiding zoekt, of een reactie van jou erop.
@neggelszoggel
Nou, die reactie heeft hij gehad. Ik ben echt kwaad geworden gewoon. 2 jaar was echt lang en we hebben een prima relatie gehad.
Hij hoeft zich nu niet meer te verantwoorden he, het is uit, dus eigenlik mag hij zich nu gedragen hoe hij wilt en heb jij daar niks meer over te zeggen, hij moet dit verwerken hoe hij dat wilt, en krabbels op hyves lijkt mij nog behoorlijk onschuldig. Dat je ermee zit is wat anders, maar je kan hem er eigenlijk niet meer op aanspreken.
@Inspiratieloos2
Als hij graag mijn beste vriend wilde blijven, dan vind ik dat hij zéker verantwoording mag afleggen.
Het is altijd zo raar hoe jongens na een relatie van heel lief naar enorme eikels kunnen veranderen. Je herkent ze gewoon niet meer terug.
Ik zou hem gewoon negeren, hij doet het waarschijnlijk om een reactie van jou uit te lokken.
Afleiding, jou jaloers maken, rebound misschien… hij wil blijkbaar laten zien dat hij zonder je kan en dus wacht hij een reactie af. Gewoon negeren.
Jou onzeker maken door met anderen meiden te krabbelen en jou reactie uitlokken.
Ahh ik had precies hetzelfde meid, heb er nooit duidelijk antwoord opgekregen. Voelde me heel erg ingeruild voor andere meiden maar het beste is er om er niet op te reageren en er niet naar te vragen. Heb nu gelukkig mn vriend weer terug ahah
dat zei je niet. i kweet ook niks over hoe jullie uit elkaar zijn gegaan, en ik zeg ook niet dat het niet lullig is. Het enige is, dat je niet moet verwachten dat hij nog naar je luistert en het zou moeten accepteren hoe hij nu doet. Ik vind het ook niet heel ernstig ofzo.
Je jaloers maken.
Maar sterkte meid!
misschien wil hij zien dat hij naast jou nog veel meer andere meisjes kan krijgen?
Jongens zitten raar/anders in elkaar dan ons,
idd. hoe moeilijk dat ook word, je moet m gewoon gaan negeren en geen reacties daar op geven
inderdaad ik had percies hetzelfde na 1,5 jaar. alsof ik werd ingeruild. k herken hem niet meer. zo’n lieve jongen, veranderd in zo’n monster… Als ik ergens nu zo trots op ben is dat ik er egt nul aandacht aan heb gegeven. hoe moeilijk het ook was, hoe vaak ik ook heb gejankt. ik gun het hem echt niet om te late zien dat ik jjaloers ben. het intereseert me niet meer. dt moet je ook doen. geloof me dat voelt goed ipv dat je achter zn kont aan blijft lopen. ; ) xx
@simbala123x
Precies hetzelfde. Ik had ook tegen hem gezegd dat ik me erg ingeruild voel en dat ik het raar vond dat het hem gewoon niets meer deed. Hij was echt superlief en verlegen en nu is het echt 'n klootzak geworden die elk meisje ‘aan de haak wil slaan.’ Zucht.
Jaa egt heh. alsof hij nu ineenkeer lekker los kan gaan en met allemaal meisjes kan flirten & mee gaan. zovan blij datie van me af is. kandie leukere meisjes vinden. it hurts. maar agja wat kan je doen
@simbala123x
Probleem is dat het geen leukere meisjes zijn Niet dat ik mezelf zo knap vind, maar de meisjes die hij ‘uitkiest,’ zijn nou geen fotomodellen. Dat vind ik dan wel weer eventjes leuk, haha.
Maar idd. Over 2 weken gaat hij met zijn vrienden op vakantie en ik denk dat hij daar genoeg meisjes zal gaan zoenen. Bereid me daar ook alvast op voor (:
Je maakt jezelf alleen maar gek door op zijn hyves te kijken, wat de reden ook is dat hij aandacht zoekt van andere meisjes, hij is je ex (met een reden!) dus vergeten.
@livethegoodlife
Ja, ik weet het, maar ik kan het gewoon niet laten. Ik ben gewoon benieuwd, haha. Denk dat ik dat nog lang zal blijven houden. En het is uitgegaan omdat hij me niet weer wilde kwetsen door een ander meisje leuk te vinden en hij wist al dat hij me niet trouw kon blijven.