Zometeen vliegen, maar vliegangst!

Maar ik ga zo naar Spanje met het vliegtuig, maar ik heb vliegangst. :nauseated_face:

…

Dan loop je toch?

-

Nou kan je niet meer terug.

En volgende keer graag duidelijkere titel…

Dat is pech voor jou. Neem kalmeringspillen. Dan wordt het vast een stuk minder eng.

ahahahahahahhahaha
moest je eerder aan denken x’]
misschien gwn kalmeringpillen idd. x’]

Waarom ga je vliegen als je vliegangst hebt?

Maar ja, gewoon rustig blijven, er kan je eigenlijk niets gebeuren.

Behalve dat het vliegtuig neerstort en je de dood in de ogen aan kan gaan kijken.

Nike
Just do it :’]]]]]]

Hier help je haar niet echt mee weet je. En sowieso, vliegen is relatief gezien de meest veilige manier van reizen.

Probeer afleiding te zoeken door te gaan lezen of film te kijken (en dan niet een documentaire over 9/11 natuurlijk)

En anders; over minder dan 24 uur zit je lekker in Spanje van het zonnetje te genieten, dat is die paar uur angst wel waard, denk daar maar aan!

Je zult zien dat het hartstikke mee valt, zo eng is het niet.
Neem wel kauwgom mee trouwens tegen luchtdruk verschillen.

Ik heb een beetje hetzelfde (ik ga volgende week vliegen, Portugal), maar wat ik doe is gewoon je favoriete boek meenemen of een playlist maken met muziek waar je rustig van wordt. Je moet het gewoon maar over je heen laten komen. Ik hoop dat je er iets aan hebt. (;

Uhh, je moet zowiezo geen topic openen met dat je vliegangst hebt. Hier had je eerder aan moeten denken;) Komt echt wel goed! Vliegen is de meest veilige manier van reizen.

Dat heb ik ook, maar ik had kalmeringspillen gekregen van de dokter.

Die hielpen niet echt want alsnog liepen de tranen over mn wangen tijdens het opstijgen maarja, daarna was het weg.

Het opstijgen is gewoon het engst, hou gewoon in je hoofd dat de kans ontzettend klein is dat er wat gebeurd.

Omg, echt domme reacties hier.
Oké, voor de meeste misschien een dom topic MAAR er zijn gwn mensen die vliegen eng vinden.
“Dat is pech voor jou.” en “moest je eerder aan denken x’]”
Nee, dat helpt haar :S.

OT: Ik denk niet dat je er zoveel aan kunt doen. Ik zelf ben ook bang om te vliegen, maar tjah, als je ouders op vakantie gaan kan je moeilijk zeggen ik blijf hier.
(weet niet met wie jij gaat maar oke)
Wat bij mij helpt: muziek luisteren. Dus neem je Ipod mee :]

Zeker weten. Statistisch gezien is de reis naar Schiphol een heel stuk gevaarlijker dan het vliegen zelf.

idd burmashave.
Maaar unclosed ik denk dat je beter niet meer op dit topic kan kijkn, hoe moeilijk het ook is. Aangezien je hier waarschijnlijk alleen maar nerveuser van wordt