Zomervest 2012

Welke zomervest hebben jullie gekocht/willen jullie kopen ?
:slightly_smiling_face:

Zal ik even wat aparte topics openen…over welk zomerjurkje, zomerrokje, zomerbroek, zomerlaarzen, zomerslippers en zomerondergoed ik gekocht heb?!

^Goed plan!
En wat is een zomervest? En vest vind ik meer een winter ding, en als ik een vest draag in de zomer draag ik datzelfde vest ook in de winter. Ik heb dus geen zomervest :’)

why not ? HAHAHA

Omdat dit hele topic nergens op slaat. Als je wilt weten wat iemand gekocht heeft…kijk dan even in het ‘show hier je laatste aankoop’ topic. Daar kun je precies zien of iemand een zomervest (seriously?) gekocht heeft.

Als het je niet interesseert dan moet je er ook niet mee moeien toch ? seriously ! ahahah :stuck_out_tongue:

Wat is een zomervest?

Dit topic is bij voorbaat al verdoemd, dus heb ik hem maar even gerapporteerd.

whut :face_with_raised_eyebrow:?

Niemand hier weet wat een zomervest is, omdat het niet bestaat. Een vest is een vest. Klaar.

Wat is er zo whut aan vragen wat iets is? Sorry hoor, maar ik heb de naam “zomervest” nog nooit ergens gehoord, gelezen of wat dan ook :’)

Ah ok dus jij draagt dezelfde vest in de zomer zoals je in de winter draagt? :crazy_face:

ok sorry, mss omdat ik van België ben , het kan vanalles zijn, een vestje in een ‘lichte stof’, een blazer, zo’n dingen :wink:

Hetzelfde. En nee. Omdat ik namelijk meerdere vesten heb. In verschillende kleuren, verschillende patronen, de een iets dikker dan de ander, met capuchon, zonder capuchon, met knopen, met rits, met zakken, zonder zakken. En die draag ik het hele jaar door.

En daarbij, in de zomer dragen mensen sowieso niet zo veel vesten.

Een blazer kun je ook het hele jaar door dragen. Een zomervest bestaat gewoon niet. Dus dit hele topic is onzinnig.

Dus eigenlijk gewoon een vest blazer of wat dan ook wat je het hele jaar door draagt, maar wat je dan nu ook nog in de zomer draagt?

euh ja, een vest die je draagt voor als het wat warmer weer is :slightly_smiling_face:

^Oftewel…gewoon iets wat je het hele jaar door draagt. Nog steeds een onzinnig topic dus.