zomervakantie

Hi!

Ik weet dat het nog wat vroeg is maar ik ben momenteel bezig met m’n zomervakantie te plannen :sunglasses:
Dat doe vooral ik omdat ik vorig jaar echt de slechtste zomer ooit had (ik bleef letterlijk gwn in huis 3/4 van m’n vakantie, aangezien iedereen op reis was, verveelde me echt dood 2 maanden lang) en dat wil ik dus écht niet meer :’)

Anyway, ik vraag me dus af of jullie leuke ideetjes hebben voor dingen die ik in de zomer kan gaan doen :grinning:
Ik ben 15 jaar (echt jong I know haha) en ben zowat open voor alles (vakantiejobs, jongerenreizen, festivals etc)
Vooral op reis gaan met een groep andere mensen lijkt me wel gezellig, en wat geld verdienen met een leuk bijbaantje tijdens de vakantie zou ook best handig zijn maar andere dingen zijn ook welkom haha.

Duss: iedereen met goeie ideetjes/ervaringen/… → drop maar in de comments! :wink:

Als je vakantie werk wilt zoeken ben je denk ik al aan de late kant. Maar je kunt het altijd nog proberen. Kun je niet nog met je ouders mee op vakantie?

aah dacht juist dat ik goed op tijd was, damn. Heb nog niet echt ervaring met vakantiejobs ben ook nog niet zo lang 15 :slightly_smiling_face:

Nee, we gaan sinds vorig jaar niet meer ‘echt’ op reis in de zomer. Waarschijnlijk gaan we wel een weekje weg maar dan blijven er nog altijd 7 weken over en die wil ik toch een beetje vullen haha. Thanks voor de hulp tho!

haha ik regelde dit altijd in mei/juni pas :cold_sweat: Denk dat er nog wel genoeg te vinden is qua vakantiewerk hoor

Zoek vakantiewerk, vrijwilligerswerk. Maak een zomer bucketlist (zelf ijsjes maken, picknicken in het park, naar een zwembad e.d.).

Heb jij 2 maanden vakantie?? :rage:

:dry: …

erg leuk idee, had ik nog niet aan gedacht! thanks :slightly_smiling_face:

haha, ik woon in belgië, maar ik dacht dat Nederlanders bv. meer weken vakantie hebben in de herfst of winter. Dus in totaal zullen we wel evenveel vakantie hebben :stuck_out_tongue: