Zomervakantie werk

hee!
ik heb net al even op het internet gezocht voor zomervakantie werk en dan bijvoorbeeld receptiewerk/animatiewerk op een camping, maar vond alleen maar campings waar je minimaal 18 moet zijn in de zomer(ik ben dan 17) hebben jullie misschien ervaring hiermee of kennen jullie nog een leuke camping waar het wel kan als je 17 bent:)?

upje! me 2
lijkt me erg leuk in france ofzo!!

Bedoel je in het buitenland of in NL?

ik heb hier een week geleden precies hetzelfde topic geopend, gebruik de zoekfunctie.

ik heb gekeken of er iets over te vinden was op het forum maar kon niet echt vinden wat ik zocht… duss upje

oeps dubbel.

http://recrateam.nl/recreatiewerk/aanmelden
dit misschien?

nog veel succes met zoeken!

umm ik weet eigenlijk nog niet zeker maar ik denk in NL:) maar in het buitenland kan ook leuk zijn

Die link is handig, ik ga ook even kijken!

met 17 kun je trouwens nog op heel veel plekken terecht.
omdat ik bar weinig bruikbare reacties op mijn topic hierover kreeg ben ik zélf gaan googlen, en ik vond best wel veel. er zijn veel van die sites die allerlei vacatures daarvoor hebben. google gewoon op animatie team frankrijk ofzo.

mss als je in nl wilt kun je ook gewoon informeren bij bijv een camping (of waar je dan ook wil werken) in de buurt…

Een vriendin van me heeft via een organisatie animatiewerk gedaan op Nederlandse camping (ze was toen 17). Ik zal eens vragen wat voor organisatie dat was.

misschien moet je dat voortaan dan maar doen voordat je een topic opent (:.

oke dankje:) jaa tuurlijk heb ik eerst gezocht zoals ik al schreef maar vond tot nu toe alleen maar organisaties waar je minimaal 18 moest zijn