Zomervakantie - To Do?

Eindelijk! Het is zomervakantie! Maar ja, dan moet je wel iets te doen hebben!
Het is niet warm genoeg om lekker buiten te zijn. (Dus niet naar het strand ofzeu…)
Zoveel geld heb ik ook weer niet…
Duss, weten jullie iets?
Iets wat ik thuis kan doen of in de buurt?
Mijn buskaart is verlopen, dus met de bus reizen word het niet.

Ps. Ik weet zeker dat er nog zo’n topic is, sorry daarvoor…

waarom maak je dan een nieuw topic aan??

Als je zeker weet dat er al zo’n topic is, waarom open je dan een nieuwe? Zodat wij dat topic voor jou kunnen zoeken?
(Daar ben ik nu even te lui voor. :stuck_out_tongue:)

Maar kijk in het DIY-topic, daar staan heel veel leuke dingetjes in, spreek af met vriendinnen, ga toch naar buiten, ga naar het zwembad, kijk een film, lees een boek, slaap uit en geniet gewoon van je vakantie!

Waarschijnlijk kon ze die niet vinden. Maargoed, ik zit hier ook mee! Al mijn vriendinnen zijn op vakantie en verveel me nu al haha… Maar uhm paar suggesties:

• naar het park met een grote handdoek en een boek/tijdschriften
  • lekkere smoothies maken
  • een baantje zoeken zodat je wél geld hebt om leuke dingen te doen
  • terrashangen
  • boswandeling met hond (of hond van de buren…)
  • dingen doen die je nooit kon doen omdat je geen tijd had
  • als je vriendinnen wel thuis zijn: picknicken
  • een vriendje zoeken xD haha

Tekenen
Ijsmaken
Nagellakken
Stoepkrijten
Brownies bakken
Eigen drankje maken (etiket maken, op lege fles plakken :-))
Zelf-maak-maskertje maken
Taarten bakken
Naar Amsterdam
Naar Leeuwarden
Muziek downloaden
Dakpannen tellen
Milkshakes maken
Verhaal schrijven
Lezen
Nieuw handschrift aanleren
Handen aan elkaar lijmen
Fotoverhaal maken
Muur mooi maken
Kamer make-over
Schoolspullen kopen!
Kleren kopen!

dit is mijn eigen lijstje, maar je hoeft dus niet per se naar leeuwarden en amsterdam :-p

Te lui…

:blush:

:flushed:

:cold_sweat:

Er zijn hier meisjes die een hele lijst voor je verzinnen om te kunnen doen, en echt gewoon op álles zeg je: kan niet, mag niet, al gedaan, stom, geen geld.

Als je van te voren al weet dat je dat allemaal toch niet doet, om wat voor reden dan ook, maak dan alsjeblieft geen topic aan, maar zoek gewoon een ander topic op waar misschien een ideetje tussen staat wat je wel kan gaan doen?

Okee, dat weet ik en ik heb toch al sorry gezegt! Maar sommige dingen zijn wel leuk idee! Kan ik er wat aan doen dat et niet kan, of niet mag, of ik al gedaan heb(Wat ik dus een goed idee vind omdatik het al heb gedaan xd), En dr zijn er maar een maar wat niet iets is wat ik zou doen, En dat ik geen geld heb is wel idd mijn schuld… =3=

Ik maakte dit topic aan omdat mensen mij ideeën kunnen geven of om mij te inspireren en het werkt, en ik wist dus ook niet hoeveel dingen ik niet en wel zou doen…
En dat laatste heb ik al geprobeert, en toen dacht ik na een 20 minuten: Wtf, ik maak gewoon een topic aan…

^^’

Inderdaad. Wat verwacht je wel niet wat wij nog voor iets spectaculairs kunnen verzinnen?

Okee, sorry, sorry,sorry, sorry, sorry, sorry, sorry dat ik jullie afkraak, ik zal het niet meer doen!

Sommige mensen hebben echt leuke ideeen waar ik dus echt niet aan gedacht had, bedankt! :ok_woman:

ahahah wtf

Gebruik gewoon even de zoekfunctie via Google, typ zoekwoord + Girlscene.
Dan krijg je al heel veel topics, bv. http://forum.girlscene.nl…Topic/list_messages/76245