Zomervakantie stapvakantie wie wilt mee <3

Haai meiden <3,

Volgend jaar zomer lijkt het me erg leuk om op stapvakantie te gaan,zou ik graag naar Lloret, Chersonissos, Sunny Beach etc.
Ik ben vorig jaar ook geweest en het was echt super leuke ervaring <3. Ik wil echt zo graag terug haha.
Overdag lekker relaxen, van de zon genieten en misschien nog wat activiteiten ondernemen. Of lekker aan het strand liggen.
Dan 's avonds heerlijk stappen :slightly_smiling_face:.

Nou hebben mijn vriendinnen of al een vriendje of hebben het geld niet of gaan al op vakantie etc.
Ik zou volgend jaar jaar weer echt super graag willen en ik hoop dat ik via deze weg nog andere reisgenoten vind die dat ook erg leuk lijkt.

Ik zelf ben 19 jaar oud en doe een studie op het HBO.
Zelf kom ik uit Noord-Holland.

tuurlijk moeten we elkaar eerst beter leren kennen om te zien of het klikt, maar daar is nog genoeg tijd voor.

Als je interesse hebt, laat het me alsjeblieft even weten.

iemand :slightly_smiling_face:

Hey, Angel<3. :slight_smile:

Misschien moet je je eerst afvragen of het wel verstandig is om vreemde meiden mee uit te vragen om samen op vakantie te gaan. Ik bedoel wie wil nou niet met een groepje op vakantie? En ik snap je totaal. :slightly_smiling_face:

En hoe goed je elkaar op de forum ook leert kennen het blijft altijd riskant. Zelfde verhaal met elkaar in het echt ontmoeten enzo. Dus pas op. :slightly_smiling_face:

Maar ja, wie gaat er mee met Angel<3 ? Kan best leuk worden.