Zomervakantie reizen?

Hoi meiden!

Wij (mijn ouders, mijn broer en ik) hebben nog steeds geen reis geboekt voor de zomervakantie…

Nu hadden we al 2 reizen bedacht:
Reis1: naar Las Vegas en ook vooral parken bezoeken zoals Grand Canyon.
Reis2: Langs de zuidkust van Engeland backpacken beginnend en eindigend in Londen.

Zelf wil ik graag Reis1 doen want Reis2 lijkt me echt heel erg saai. Mijn broer is het niet met me eens en kiest voor Reis2: zo komen we nog stééds niet uit…

Wat vinden jullie? Of weten jullie misschien nog wat leukers?

hmm wat misschien ook leuk is als alternatief voor die tweede, backpacken naar de kust vanaf london en dan met de boot naar the isle of wight, is het superwarm enzo, heel anders dan in de rest van engeland.

anders geen idee, ik zou voor 2 gaan, 1 lijkt mij nogal saai, als je 2 van die parken hebt gezien lijkt het me dat je dr wel klaar mee bent maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Wat willen je ouders liever dan?

Mijn ouders zijn meer van het backpacken. Dat komt vooral omdat ze beide biologie hebben gestudeerd (natuurfanaten) en omdat ze al eens in de regio van Las Vegas etc. zijn geweest.

Zelf ben ik gewoon heel bang dat ik me dood ga vervelen daar… Ik ben al eens met school geweest naar Engeland. Toen zijn we vanaf de pond naar Londen met de bus gereden en we hebben nog even in kleinere dorpjes gezeten onderweg. Ik vond het eerlijk gezegd echt heel erg saai, ik had het iig na ongeveer 3 dagen alweer gezien…

Zeg dat je nog nooit in Las Vegas bent geweest en dat je ouders je het misschien kunnen laten zien? Mij zou 1 ook saai lijken! Je moet er maar het beste van maken!

Hmm… Ze zeggen nu ook heel erg te twijfelen omdat we dan 17,5 uur moeten vliegen. Mijn moeder is altijd heel chaggerijnig en slaapt slecht dus daar moeten we altijd mee rekening houden…

Weet iemand misschien nog andere leuke reizen?

hmm is het niet een idee om in griekenland het land te gaan verkennen en van eiland naar eiland te “hoppen” zegmaar?? dat je een soort backpack en zon/zee/strand vakantie in een hebt. + de mensen daar zijn heel vriendelijk heb ik gehoord.

In engeland zijn ze net als in NL niet zo open idd.

Kan je de route van Engeland niet wat aanpassen naar jouw smaak dan, zodat jij het ook leuker vindt? Misschien meer steden erin ofzo?
En anders inderdaad bijvoorbeeld Griekenland, dat is ook mooi qua natuur maar wel wat meer te beleven voor ‘onze leeftijd’. Of de Canarische Eilanden, Marokko, ik noem maar wat…