Zomervakantie met je vrienden!

Hallo,
Ik ben pas aan dit verhaal begonnen, en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Graag reacties en kritiek, want ik probeer het alleen maar te verbeteren.
Bij gebrek aan een betere titel deze titel, zodat iedereen in één oogopslag ziet waar het overgaat.

Het gaat over een vriendengroep die met z´n alle op vakantie gaan, daar gebeurt natuurlijk van alles, van liefdes tot ruzie noem maar op.
Ik zal een stukje plaatsten dan hoor ik wel of jullie willen dat ik verder schrijf.

Als jullie fouten zien en doorgeven zal ik ze verbeteren. Ik weet ook niet of ik de leestekens goed plaats maar anders hoor ik het wel.

’’Melanie, er is telefoon voor je!’’ Riep haar moeder. Ze rende snel naar beneden en nam de telefoon op. Met ingehouden adem luisterde ze naar wat haar tante te zeggen had, ze reageerde enthousiast en gilde iets, toen knalde ze de hoorn erop en begon te juichen. ’’Mam, we mogen in het vakantiehuis van tante Inge!’’ Haar moeder lachte ‘’ik weet het dame, ze vroeg eerst mijn toestemming.’’ ‘’Aaaaaaaaaah’’, gilde Melanie, ik ga de rest bellen. Ze haalde haar mobieltje tevoorschijn en belde een voor een haar vrienden. Een half uurtje later zat iedereen opgewonden aan de keukentafel. De hele vriendengroep, Levi , Bradley, Kaylee, Mike en zijn zusje Shirley. Ze waren al jaren goede vrienden en gingen dit jaar voor het eerst met z´n alle op vakantie. Melanie maande iedereen tot stilte en vertelde het plan. ‘’We mogen gratis in de vakantievilla van mijn tante, voor maximaal 4 weken’’. We hoeven als tegenprestatie alleen maar de villa schoon te houden. ‘’Ik had dus berekend…’’ begon Melanie onzeker, ‘’dat we beter een busje kunnen huren dan met twee auto´s te gaan rijden.’’ ‘’Niet nodig’’, zei Levi ‘’mijn oom verhuurt die busjes dus ik denk dat we die wel mogen meenemen.’’ ‘’In dat geval hebben we dus een gratis vakantie!’’ gilde Melanie.
De dag van vertrek was aangebroken en iedereen was opgewonden. Levi stond met het busje bij Melanie´s huis, waar ze hadden afgesproken. Kaylee kwam als eerste aan met een gigantische roze koffer. Melanie schoot in de lach, Kaylee was altijd hetzelfde dacht ze, gelukkig hadden ze plaats genoeg in de bus. Kevin en Bradley kwamen bijna gelijk aangelopen, ze woonden vlakbij en Levi had hun koffers al opgehaald. Mike en Shirley werden door hun vader gebracht, na de scheiding van hun ouders is hun moeder in een andere stad gaan wonen. Ze vertrokken met het busje van Levi´s oom naar de Spaanse Costa. De afspraak was dat de jongens omstebeurt zouden rijden en eventueel Kaylee, die als enige haar rijbewijs had van de meiden. De reis verliep voorspoedig en de jongens wisselde regelmatig even af met rijden. Ze hadden een achtpersoon busje terwijl ze maar met z’n zessen waren. Shirley lag languit op een van de bankjes en Kaylee had zich naast Bradley genesteld. Iedereen wist wel dat Kaylee en Bradley een oogje op elkaar hadden, maar ze ontkenden allebei glashard. Levi lag languit op de andere bank te slapen terwijl Melanie op de passagierstoel naast Mike zat. De reis was lang en vermoeiend maar iedereen verheugde zich op de vakantie.

graag reacties, ook als jullie het slecht vinden…

Ik heb je verhaal gelezen.
Het is niet echt mijn stijl, naar mijn mening mag een verhaal best wat moeilijker zijn.
Ik zou wel gewoon doorgaan met schrijven, maar dat had ik je al verteld =]

in dat geval plaats ik even de rest van wat ik tot nu toe heb.

[i]Eenmaal in het vakantiehuis aangekomen trokken Levi en Mike met grote handigheid de spullen uit de auto. De rest van de groep bracht ze het huis binnen. Het was een groot maar oud huis met een grote binnenplaats. Op de bovenverdieping waren acht kamer en elke twee kamers hadden een tussendeur en een afzonderlijke badkamer. Shirley gilde de hele boel bij elkaar toen ze zag dat elke kamer een tweepersoonsbed had. Al snel had iedereen een kamer gekozen. Kaylee stond nog even met Mike te bekvechten over het feit dat zij de kamer wilde die een deur naar Bradley’s kamer had. Zuchtend gaf Mike toe en koos de kamer naast Levi, Shirley en Melanie kozen de twee kamers met de grootste badkamer en iedereen begon met het uitpakken van de koffers. Het huis lag aan het strand, dus natuurlijk was Kaylee na het vinden van haar bikini als eerste op weg naar het strand terwijl ze Bradley meesleurde. Nadat Melanie haar koffer had uitgepakt trok ze lachend de deur naar Shirley’s kamer open waar ze op bed neer plofte. Melanie kletste met Shirley terwijl die haar koffer uitpakte. Toen Shirley klaar was pakte ze een borstel en borstelde haar lange bruine krullen. Ze zocht nog even naar haar make-up en omringde haar blauwe ogen met een donkere zwarte rand. Toen ze klaar waren liepen ze naar Mike en Levi, Shirley gaf haar broer een speelse stomp en Melanie plofte half op Levi. ´´Zullen we eerst maar even boodschappen doen?’’ vroeg Melanie. Iedereen stemde ermee in en ze vertrokken. Bradley en Kaylee lieten ze maar even alleen op het strand. Het was maar vijf minuten lopen naar de supermarkt. Onderweg gaf Melanie de tweede huissleutel aan Mike zodat niet iedereen van haar afhankelijk was.
Bij de supermarkt aangekomen kochten ze alles wat ze nodig hadden van het huishoudpotje. Er werd gelijk besloten dat Melanie die avond zou koken. Op de terugweg kwam er een knappe donkere jongen een praatje met hen maken, hij vroeg of ze die avond ook naar de Pacha kwamen. Shirley viel als een blok voor hem en bleef hem aanstaren, Shirley was de knapste van het stel ondanks dat ze anderhalf jaar jonger was dan de rest. Het was vrijwel logisch dat de jongen naar haar knipoogde.’’ Ik zoek je morgen op moppie’’, zei de jongen tegen Shirley. Shirley keek hem verleidelijk aan en liep toen snel door.
Eenmaal terug bij het huis stonden Kaylee en Bradley ongeduldig te wachten. ‘’Waarom zeiden jullie niet even dat jullie weggingen?’’ vroeg Kaylee geïrriteerd. Eenmaal binnen gingen Kaylee en Bradley meteen douchen terwijl Melanie aan het eten begon. Shirley en Mike ruimde de boodschappen op en bespraken of ze wel of niet uit wilde die avond. Shirley zag die jongen wel zitten maar Mike vond hem niet te vertrouwen, bovendien was hij te moe van de reis. Melanie kwam de binnenplaats oplopen met het eten en Kaylee kwam gedoucht naar beneden, Mike keek nieuwsgierig om want haar blonde krullen hingen er prachtig bij. Iedereen wist dat ze zich voor Bradley zo had uitgedost. Tijdens het eten werd besloten dat ze de avond erop uit zouden gaan en deze avond vroeg naar bed gingen.
Rond een uur of elf besloten Levi en Mike naar bed te gaan, iedereen was moe van de reis. Shirley ging even douchen terwijl Melanie Kaylee uithoorde over wat er die middag was gebeurd met Bradley. ‘’Er is niets gebeurd, ik zweer het’’ zei Kaylee lachend, maar hij is wel leuk. ‘’Já zie je wel!’’ gilde Melanie lachend, ‘’ik wist het, je hebt al die tijd al een oogje op hem!’’. Kaylee werd rood maar gaf Melanie toen wel haar gelijk. Melanie en Kaylee kletsten nog even samen totdat Kaylee zei dat ze naar bed ging.
Het was rond een uur of elf toen iedereen in het huis langzaam ontwaakte. Iedereen ontbeet afzonderlijk of twee aan twee en rond half een was iedereen klaar om naar het strand te gaan. Gewapend met handdoeken en strandtassen begaven ze zich naar het strand. Shirley schreeuwde meteen dat ze bij het volleybal net wilde liggen en iedereen stemde toe. De jongens doken meteen in zee. De meiden kletste wat en al na tien minuten kwam dezelfde jongen als de dag ervoor, hij had opnieuw wat flyers bij zich van de Pacha en nodigde hen nogmaals uit. Hij bleek Conro te heten en twintig jaar oud te zijn. Hij vroeg aan Shirley of ze zin had om een strandwandeling te maken als hij klaar was met werken. Shirley reageerde enthousiast dat haar dat geweldig leek. ‘’Dat is mooi moppie, ik haal je over een halfuurtje op’’ zei Conro. Zodra Conro weg was toverde Melanie en Kaylee, Shirley om in een fotomodel, terwijl Melanie haar haar borstelde, knoopte Kaylee gehaast een sarong om haar middel. Melanie zocht druk in haar tas naar een mooie zonnebril en gaf hem toen aan Shirley. Op dat moment kwamen de jongens uit de zee. ‘’Wat is er aan de hand?’’ Vroeg Levi. ‘’Shirley heeft een date met die knappe jongen van gister!’’ Schreeuwde Kaylee over het strand. Bradley wierp een jaloerse blik om zich heen om te zien over wie ze het had. Toen hij niemand zag haalde hij opgelucht adem en streelde hij even met zijn hand door haar zachte blonde krullen. ‘’Wie is die jongen eigenlijk?’’ Vroeg Mike achterdochtig. ‘’Hij heet Conro en hij is twintig’’ zei Melanie. ‘’Twintig!’’ Schreeuwde Mike uit, Shir je bent pas zestien hoor, hij is veel te oud voor je. Maar op dat moment kwam Conro al aanlopen en schudde Shirley haar haren los en liep vrolijk naar hem toe.

’Hoi’’ zei Conro vrolijk, ‘’heb je er zin in?’’ ‘’Ja gezellig’’ reageerde Shirley enthousiast. ‘’Hoelang ben je hier al?’’ vroeg Conro geïnteresseerd. ‘’We zijn gister aangekomen en we blijven 3 of 4 weken.’’ Antwoordde Shirley. ‘’Ooh super!’’ Reageerde con ‘’Vertel eens wat over je vrienden?’’
‘’Die getinte jongen is Mike, hij is mijn broer, we schelen 2,5 jaar maar we kunnen goed met elkaar opschieten. Die andere met die bruine haren is Levi en die donkere jongen is Bradley’’ Ging Shirley verder. ‘’Die met dat stijle bruine haar is Melanie, het huis is van haar tante, en die blonde is Kaylee zij en Bradley zien elkaar wel zitten.’’ Conro schoot in de lach, ‘’nou dat moet ik nog maar eens zien te onthouden’’ zei hij. ‘’Hier vlakbij is een rustig plekje bij de rotsen, wil je daar naar toe?’’ Shirley knikte en volgde hem. Toen ze eenmaal bij de inham van rotsen kwamen gingen ze rustig zitten en kletste wat. Conro vertelde dat hij al drie jaar bij de discotheek in de buurt werkte en dat Shirley een drankje van hem kreeg als ze langskwam. Shirley zei dat ze die avond wel even langskwam en ze glimlachte naar hem. Na nog even gekletst te hebben liepen ze samen terug naar het strand, terwijl ze met hun voeten door de zee liepen pakte Conro voorzichtig Shirley´s hand. Conro stond even stil en keek Shirley diep in haar ogen, hij legde zijn hand op haar wang ‘’je bent echt een mooi meisje weetje dat?’’Shirley lachte verlegen maar bleef hem aankeken met haar grote blauwe ogen. Een pluk van haar donkerbruine haar waaide tegen Conro’s gezicht en hij pakte Shirley bij haar heupen vast. Hij kwam met zijn gezicht dichter naar haar gezicht toe. ´´Ehm… Ik denk dat mijn vrienden zich wel afvragen waar ik blijf’’ stamelde Shirley. Teleurgesteld draaide Conro zijn hoofd om en liep verder. ‘’Shit’’ zei Shirley zachtjes. Zwijgend liepen ze verder totdat Shirley plotseling stil stond. ‘’Wat is er?’’vroeg Conro, ‘’ik…’’zei Shirley,’’het spijt me.’’ ‘’Geeft niets’’ zei Conro geruststellend ‘’ik vind je gewoon een heel leuk meisje.’’ Meteen keek Conro naar de grond zodat Shirley zijn rode hoofd niet kon zien. ‘’Ik vind jou ook leuk’’ zei Shirley, ze lachte lief en Conro kreeg het warm van binnen. Hij keek naar de zee en Shirley drukte vluchtig een kus op zijn wang. Lachend keek Conro haar aan en knuffelde haar. Ze bleven even staan en langzaam boog Shirley haar hoofd naar hem toe, Conro keek haar even aan, en zoende haar toen. Het was een lange zoen, en daarna keken ze elkaar verliefd aan.
Eenmaal terug op het strand ging Shirley op haar handdoek bij haar vrienden zitten. ‘’Én?’’ vroeg Kaylee gelijk. Shirley grinnikte, dat moment bij de zee, dat hield ze nog heel even voor zichzelf. Mike kwam nors vragen hoe het geweest was. Shirley keek geïrriteerd op ‘’wat is er nou?’’ vroeg ze. ‘’Je weet toch dat ik hem te oud voor je vind’’ zuchtte Mike. ‘’Ik heb toch niets met hem ofzo, ik maak alleen maar een strandwandeling?!’’ riep Shirley boos. Geïrriteerd ging ze aan de andere kant van het groepje liggen. ‘’Waar bemoeit hij zich mee!?’’ viel ze uit tegen Levi. ‘’zeg, ga even ergens anders chagrijnig doen dame’’ zei Levi erachteraan. ‘’Sorry’’ mompelde Shirley en ze aaide even zijn haar door de war. Levi grinnikte ‘’je moet je niet zoveel van je broertje aantrekken meissie’’. ‘’Jongens zullen we naar huis gaan want ik wil nog weg vanavond’’ onderbrak Bradley de gesprekken. Iedereen gaf hem gelijk en de spullen werden ingepakt.

Bij het huis aangekomen had niemand zin om te koken, ‘’ik haal wel even wat pizza’s’’ riep Kaylee, nadat ze van iedereen de bestelling had opgenomen ging ze op pad. Toen Kaylee even later terug kwam was er al besloten dat ze die avond met z’n alle naar de Pacha gingen. Na het eten ging iedereen douchen en omkleden. Mike en Levi zaten beneden al te wachten, ze hoorden gegiechel op Kaylee’s kamer en wisten dat Bradley bij haar was. Toen Shirley de trap afkwam hield Levi zijn adem in, ze zag er prachtig uit, ze had een roze jurkje aan die strak zat om haar billen en een pantersjaaltje in haar haar gebonden. Mike gaf zijn vriend een elleboog en lachte, ‘’kom maar naar beneden schoonheid je bent genoeg bewonderd’’ zei Mike tegen Shirley. Lachend kwam ze naar beneden en haalde een fles likeur uit de koelkast. Ze schonk drie glazen in en proostte op haar vrienden. Terwijl ze wachtten tot de rest klaar was kletsen ze over hoe ze het hier vonden.
Toen de rest klaar was gingen ze naar de Pacha, daar aangekomen stond er een hele rij, Levi stelde voor nog even op het strand te wachten en ze liepen terug naar het strand. Het zand was nog warm en ze gooide allemaal hun schoenen in het zand. Ze gingen zitten, leunend tegen de palmbomen, Levi haalde een joint uit zijn zak.’’ Wanneer stop je nou eens met die onzin!’’ riep Melanie kwaad, Levi stak de joint aan en stak hem in de lucht, ‘’op een zorgeloos leven’’ zei hij en hij nam een hijs. Melanie liep kwaad weg en Mike ging achter haar aan. Kaylee leunde tegen Bradley aan en hij kriebelde zachtjes door haar haren. Levi sloot zijn ogen en ging in het zand liggen. ‘’Ik geloof dat ik een beetje teveel van die likeur op heb’’ giechelde Shirley plotseling. Levi schoot in de lach en sloeg zijn arm om haar heen. Toen Melanie en Mike even later terugkwamen en Melanie wat gekalmeerd was besloten ze om terug te gaan naar de Pacha.
Bij de Pacha aangekomen gaan ze meteen in de rij staan die al een heel stuk minder is dan een half uur geleden. Eenmaal binnen aangekomen kwam de hitte hen tegemoet. Ze liepen met z’n alle naar de bar en bestelden wat te drinken. Melanie trok Kaylee mee de dansvloer op en ging helemaal los.
Mike had oogcontact met een meisje, plotseling kwam ze naar hem toe. ‘’hoi’’ zei ze ‘’ik heb jou hier nog niet eerder gezien toch? Ik ben Sherina’’ ze glimlachte. ‘’Hoi ik ben Mike, nee klopt ik ben hier net aangekomen’’ reageerde Mike verbaasd. Er viel een stilte ‘’ehm… wil je wat drinken?’’ vroeg Mike, ‘’ja, lekker doe maar een Jillz’’ reageerde ze. Mike bestelde een Jillz en voor zichzelf een biertje. ‘’Zit je ook aan het strand?’’ vroeg Sherina, ‘’ja mijn vrienden en ik zitten in een villa aan het strand’’ zei Mike, ‘’zo doe maar luxe hoor’’ lachte Sherina. Ondertussen stond Kaylee met Bradley te dansen en zaten Levi en Melanie en Shirley aan de bar. Plotseling kwam Conro met een vriend aangelopen ‘’Hoi shir!’’ riep Conro enthousiast en hij drukte een kus op haar voorhoofd. ‘’Melanie was je naam toch?’’ begon Conro tegen Melanie, ze knikte, ‘’Dit is Revelino’’ zei hij terwijl hij op zijn vriend wees. Revelino ging naast Melanie zitten en begon een gesprek terwijl Conro Shirley meetrok de dansvloer op. Ze dansten samen en zoenden wat, totdat Conro aan Shirley vroeg of ze iets wilde drinken. Terwijl ze naar de bar liepen slaakte Shirley een gilletje toen ze zag dat Kaylee en Bradley aan het zoenen waren, Conro lachte en trok haar mee. Bij de bar zaten Revelino en Melanie ineens wel heel dicht op elkaar. ‘’Zullen we naar buiten gaan?’’ vroeg Conro aan Shirley ‘’ja graag knikte ze’’.
Shirley en Conro zaten een tijdje buiten te kletsen toen de rest van de groep ook aankwam ‘’zullen we naar huis gaan?’’ vroeg Levi. Shirley knikte en kuste Conro gedag. Ze liepen met z’n alle naar huis en doken vrijwel gelijk hun bed in.

Toen ’s morgens iedereen langzaamaan wakker werd merkte ze dat Kaylee niet in haar bed lag. Melanie dacht meteen aan Bradley en trok zijn kamer deur open. Meteen kwamen er twee slaperige hoofden uit de dekens omhoog. Melanie schoot in de lach ‘’wij gaan zo naar het strand, we laten een sleutel bij jullie’’ zei ze. Kaylee kreunde dat ze hoofdpijn had en straks wel kwam. Nadat iedereen gedoucht was en ontbeten had gingen ze naar het strand. Mike zag Sherina met haar vriendinnen op het strand liggen en opperde om ernaast te gaan liggen. Iedereen stelde zich aan elkaar voor en de handdoeken werden neergelegd. Sherina vroeg aan Mike of hij zin had om mee te gaan zwemmen en samen liepen ze naar de zee. Sherina keek Mike aan en vroeg ‘’hoe kom je aan al die littekens?’’ ‘’met een haai gevochten’’ grijnsde Mike, Ze trok haar wenkbrauw omhoog. ‘’En hoe kom je er nou echt aan?’’ vroeg ze Mike negeerde haar vraag en trok haar mee het water in.[/i]

ik wou net je verhaal lezen, maar heb op het moment geen tijd… :frowning_face:
Als het goed is vanavond wel en dan lees ik alles :grinning:
Nu moet de pc uit… :cry:

`xz (L)

eerste stukje gelezen, echt mooi!
kan alleen je laatste post niet lezen, had al mazzel dat ik iets kon lezen…

en jij moet doorgaan!

Leuk! Ga zo door! :grinning:

Kaylee en Bradley ontwaakte in de villa en deden hun ochtendroutine op hun gemak. Ze ontbeten samen en gingen toen douchen, omdat twee kamers een badkamer delen besloot Bradley in de badkamer van Levi en Mike te douchen. Terwijl Bradley zijn handdoek in de badkamer van Levi en Mike neergooide herrinerde hij zich dat zijn scheermesje nog in zijn eigen badkamer lag. Hij liep naar de badkamer en gooide de deur open, Kaylee stond in haar ondergoed en keek geschrokken om, Bradley bekeek haar van top tot teen en gaf haar een kus, hij pakte zijn scheermesje en verdween naar de andere badkamer.
Toen Bradley en Kaylee eenmaal klaar waren gingen ze ook naar het strand, daar aangekomen gingen ze naast hun vrienden liggen en stelde zich voor aan Sherina en haar vriendinnen. Na wat gekletst te hebben met z’n alle vroeg Mike aan Sherina of ze zin had om iets te drinken en nam haar toen mee naar de strandtent. ‘‘Kom je hier voor het eerst?’’ vroeg Sherina onderweg aan Mike. ‘‘ja, we zijn dit jaar voor het eerst met z’n alle op vakantie, mijn vrienden en ik’’ reageerde Mike. ‘‘Heb jij geen vriendin?’’ vroeg Sherina aan Mike ‘‘ik bedoel, je bent zo’n leuke jongen’’. Mike schudde van niet en zei dat het best mee viel. ‘‘Hoezo?’’ vroeg Mike plotseling ‘‘heb jij wel een vriend thuis dan?’’ Sherina slikte en keek naar de grond.

oeh, door!

even een klein stukje

‘’Ik had een relatie met een jongen, maar hij is verhuisd en toen bleek later dat hij de meisjes in zijn nieuwe omgeving wel érg aardig vond, vlak voor ik op vakantie ging heeft hij het uitgemaakt, dus nee ik heb geen vriendje.’’ Mike voelde zich ongemakkelijk en sloeg een troostende arm om haar heen. ‘’Wat wil je drinken?’’ vroeg Mike terwijl hij door liep naar de tafeltjes. ‘’Doe maar een wijntje’’ glimlachte Sherina verlegen, Mike bestelde een wijntje en een bier en kletste nog wat met Sherina. Terwijl Sherina midden in een verhaal zat hoorden ze ineens een hoop geschreeuw en Mike stond op om te kijken wat er aan de hand was, hij zag Conro vechten met twee andere jongens, de ober die erbij stond probeerde ze uit elkaar te halen. ‘’Gaat zeker over drugs ofzo’’ hoorde Mike het meisje aan het tafeltje naast hun zeggen. ‘’Sorry’’ begon Mike tegen het meisje dat hij zojuist hoorde praten ‘’weet jij waar die ruzie over gaat of ken je die jongens?’’ Het meisje schudde haar hoofd maar zei dat ze alleen had gehoord dat de jongen waar ze op wees in de drugsindustrie zat, Mike volgde haat wijzende vinger en kwam uit bij Conro, hij hapte naar adem en werd toen rood van woede. ‘’Dankjewel’’ mompelde hij tegen het meisje terwijl hij Sherina meetrok, ‘’mijn zus is helemaal verliefd op die gozer’’ zei Mike geschrokken. ‘’Hee, rustig, er zijn zoveel gozers die op hem lijken en bovendien heeft dat meisje alleen maar verhalen gehoord.’’ ‘’Nee Sher’’ reageerde Mike voor ze verder kon praten ‘’het is hem ik weet het zeker we moeten haar waarschuwen.’’ Sherina trok even haar wenkbrauw op maar liep toen gewillig met Mike mee. Bij het strand aangekomen brandde Mike meteen los tegen Shirley die zijn waarschuwingen de wind in sloeg en naar de stranddouches liep. Mike rende haar achterna en trok haar aan haar arm terug ‘’Shir, alsjeblieft geloof me’’ zei Mike zacht. Shirley keek hem met haar blauwe ogen met een doordringende blik aan en zuchtte toen diep ‘’ik ben heus wel voorzichtig, je kent me toch?’’ Mike snoof en liep toen terug naar de handdoeken, Shirley stapte onder de stranddouche en waste het zeezout uit haar donkerbruine krullen, ze zuchtte diep en schudde toen haar gedachtes van zich af. Ze voelde een traan ontsnappen uit haar ooghoek en richtte snel haar gezicht naar de douchestralen. De koude stralen voelde goed op haar huid, ze sloot haar ogen en dacht terug aan de middag met Conro.

Oeh leuk! Verder!

Leuk dat nu meer mensen reageren dankjewel!

[i]Op het strand besloot iedereen om maar eens te gaan eten, het was tenslotte al 6 uur geweest. Kaylee en Bradley zeiden tegen de rest dat ze met z’n tweetjes iets gingen eten en iedereen stemde daarmee in. Terwijl iedereen vertrok bleven Kaylee en Bradley nog even op het strand liggen om in het avondzonnetje te kletsen. Bradley draaide zich plotseling om zodat hij boven Kaylee hing, hij hijgde in haar nek en kuste haar op haar oor, Kaylee zocht met haar mond zijn lippen en zoende hem. ‘’Kom, laten we een rustig plekje zoeken’’ fluisterde Bradley in haar oor, Kaylee knikte, kwam overeind en pakte haar strandtas in, toen ze klaar was kwam ze overeind en volgde Bradley. Ze liepen een stukje over het strand toen Bradley een plekje achter de rotsen vond. Hij spreidde zijn handdoek uit en legde die van Kaylee naast de zijne. Terwijl hij ging liggen trok hij Kaylee zachtjes op zijn handdoek, hij streelde door haar haar en kuste haar lippen. Hij trok zachtjes haar jurkje omhoog en streelde met zijn vingers over haar benen, Bradley trok haar jurkje verder omhoog en keek haar vragend aan, Kaylee knikte. Hij kuste haar buik en trok zachtjes haar bikinitopje opzij ‘’heb je een condoom?’’ fluisterde hij in haar oor. ‘’In mijn tas’’ zei Kaylee terwijl ze met haar hoofd een knikje richting haar tas gaf. Hij haalde het condoom eruit en deed hem om, verlegen keek Kaylee hem aan. Het was een romantische avond met de ondergaande zon.

Conro en Shirley zaten samen op het strand, de zon was al onder en het was rustig. Niemand merkte hun op, plotseling trok Conro Shirley tegen zich aan en schoof haar bikini topje aan de kant. Ze wilde stop roepen maar er kwam geen geluid uit haar mond, zijn handen schoten onder haar bikini en raakte haar overal aan. Conro kwam steeds dichterbij haar en ze voelde zijn adem in haar nek.
Dit wilde ze niet…
Op dat moment werd Shirley trillend wakker en haar hart klopte in haar keel. Ze ademde zwaar en was nat van het zweet en had toch overal kippenvel. Ze stond op en liep meteen naar de douche waar ze de koude stralen over haar lichaam liet lopen. Ze kalmeerde en kleedde zich aan.[/i]

Oeh Spannend! Verder!

klein stukje, snel meer!

[i]Na een hele dag op het strand werd er besloten die avond uit te gaan. Kaylee had wel zin om Conro weer te zien en Melanie zag Revelino ook wel zitten. Kaylee en Melanie waren overdreven lang bezig met hun uiterlijk maar ze wilde er dan ook perfect uitzien voor de twee jongens. Opgewonden vertrokken ze met z’n alle naar de Pacha.

Melanie hoorde geschreeuw en kreunde zachtjes, ze hoorde snelle voetstappen en het geluid stierf langzaam weg. Haar hoofd bonsde en ze kreeg haar ogen nauwelijks open. Voorzichtig kwam ze overeind en voelde iets warms en nats op haar hoofd. Ze bracht automatisch haar hand ernaartoe en verstijfde van de pijn toen ze de natte plek aanraakte, ze bekeek haar handen en zag bloed. Hoe kwam ze aan bloed op haar hoofd? Waarom lag ze alleen op het strand? Wie hoorde ze wegrennen? Wat was er gebeurd?
Plotseling kreeg ze een flashback van de avond[/i]

reacties?

ik ga nu naar bed, maar ik voeg 'm toe aan mn favorieten en dan ga ik m morgen lezen :grinning:

verder!!!

Nadat ze waren uitgegaan met z´n alle zag ze Revelino opnieuw, ze dronken samen wat aan de bar en hij was heel lief voor haar. Er schoot weer een steek door haar hoofd. In de Pacha had ze met Revelino gezoend en hij vroeg haar of ze een strandwandeling met hem wilde maken. Het was heel romantisch ‘s avonds op het strand. Ze herinnerde zich vaag dat er twee schimmen aan kwamen lopen druk smoezend. Eentje sloeg Revelino neer en de andere Melanie. Toen werd het weer zwart voor haar ogen.
Toen ze weer wakker werd lag ze in het ziekenhuis. ‘’Lieverd, je bent met je hoofd op een stuk rots beland en ze hebben het gat gelijmd.’’ Hoorde ze een vage stem zeggen. Een dokter trok haar oogleden omhoog en scheen er met een lampje in. Ze kreunde en viel weer in een diepe slaap.

Als je mijn verhaal volgt zou je dan willen reageren?
dan heb ik een schatting hoeveel mensen het lezen :flushed:

oew verder !!

Verder