Zomervakantie Bulgarije

Ik ga dit jaar naar Bulgarije op vakantie met mijn vriendinnen. Is iemand hier al een keer daar geweest (Sunnybeach/zonnestrand) En weet je goede disco’s/café’s ?! Leuke terrasjes en plekken ? Laat het maar weten:D

Bulgarije? Wij proberen die land altijd te ontwijken. Pff wat een land :stuck_out_tongue:
maar ken geen leuke plekken, sorry!

ik was daar vorig jaar, was vreselijk.
maar dat kwam vooral door het reisgezelschap & het VRESELIJKE hotel!
Ik denk dat als je met vrienden gaat en in een goed hotel zit dat het wel leuk is, aangezien het stadje erg gezellig & vooral erg groot is. Wij ontdektte elke dag weer nieuwe straatjes haha!

& je moet vooral een x naar zo’n bar/discotheek gaan die helemaal wit is; witte banken, tafels etc. Daar was t wel gezellig :grin:

veelplezier;)

wat is er mis met bulgarije? ^^
is tenminste niet zo’n typisch vakantieland als frankrijk, spanje, italië,…
boring

Sorry maar ben een aantal jaar geleden naar Hongarije geweest. En dat was echt zo ontzettend leuk!

Ik ga nr turkije

:ninja:

Ik ga ook naar BUlgarije en waar wij zeg maar hebben geboekt daar staan ook allemaal leuke en goede reacties enzo. Wij zitten aan de zwarte zee vlak bij Burgas.

up

Ik ga daar ook heen, maar ik ga vrijdag al. Ik zit ook bij de zwarte zee en dat plaatsje heet djuni ofzo iets. haha geen idee of het leuk is daar (ik ga liever naar spanje), en of het in de buurt is waar jij zit.

Ik ga ook naar bulgarije dit jaar. Wel pas 16 Augustus geloof ik, en dan 15 dagen met m’n ouders.
Anyway, weten jullie hoe jullie hotel heet? Van mij geloof ik ‘Hotel Sunset Resort’.

Ik ook :slightly_smiling_face: hongarije is geweldig! ^^

Ik ga naar ‘Hotel Marina Royal Palace’ of zo iets. Maar het zijn bij mij 5 hotels bij elkaar ofzo waar je gewoon overal mag komen zeg maar.

bulgaren haten turken en bij de grens proberen ze alles te doen om je het leven zuur te maken, zij is ook een turk vandaar denk ik
mn neefje en oom zaten 2 maanden vast in bulgarije, mn neefje van 10 zat in de gevangenis terrwijl hij zogenaamd ontvoerd was door mn oom, fijne tijd was dat joh :slightly_smiling_face: niemand uit onze familie zal ooit nog langs bulgarije gaan

Ik ga naar Kamelia garden.

Ik ga er deze zomer ook heen met vriendinnen.
:dancing_women: