Zomervakantie, bruin worden maar niet verbranden!

Ik ga deze zomervakantie met vriendinnen naar Spanje. Omdat ik dit jaar examen doe gaan we al in juni en komen we de dag voor het eindgala terug. Dit hebben we extra zo gepland zodat we lekker bruin kunnen worden.
Helaas verbrand ik heel snel, en vooral in mijn gezicht kan ik zelf brandwonden door de zon krijgen. Normaal bereid ik me hier goed op voor en strijk ik mijn gezicht in met factor 50 en de rest echt elk kwartiertje omdat ik anders echt veel pijn heb als ik me verbrand.
En jullie raden het al… gevolg: ik wordt dus bijna nooit goed bruin.
Ik ben al vrij bleek van mezelf en vroeg me af of jullie misschien iets weten waarmee je goed voor de zon beschermd bent en toch nog enigszins bruin kunt worden (:

Voorbruinen, dus een paar weken voor je op vakantie gaat 1x per week langs de zonnebank. Alleen wees voorzichtig en let op dat je niet verbrand.

Mensen met bepaalde huidtypes worden gewoon niet bruin (en verbranden alleen), hou daar ook rekening mee.

Bedankt voor je tip! Ik zal eens in de buurt rondkijken
Ik ben vroeger wel eens bruin geweest, niet heel erg, maar het is ook niet zo dat ik helmaal niet verkleur.

Idd, zorgen dat je al een kleurtje hebt voordat je gaat.

En let er btw ook op dat je niet heel erg kleurverschil gaat zien van bijv. je bikini en dat je dat dan ziet in je jurkje van gala ofzo!

Als je goed bruin wilt worden dan moet je dat doen door te bewegen en niet door op het strand te gaan liggen.
En zoals je zelf al zei: goed insmeren.
Ook niet te lang in de zon, dat is sowieso slecht voor je. Ga regelmatig de schaduw in. Zeker op het heetste moment van de dag (tussen 12 en 15 uur) dan verbrand je het snelst.

Vergeet niet dat sommige mensen gewoon minder bruin zullen (kunnen) worden dan anderen.

Haha, ja daar had ik al bij nagedacht, heb een strapless gekocht, en dat is mijn jurk ook

dankjewel voor jullie hulp, ik zal eens snel de zonnebank gaan opzoeken!

Ah okeee! Alvast veel plezier op vakantie (:

Veel mensen werden toen ze jong (onder de 10 fzo) waren veel bruiner ; )
Maar stel niet te hoge eisen, want verbranden is echt niet goed! Dus liever bleek dan verbanden. Je kan tijdens je vakantie je zonnecrèmesterkte afbouwen, omdat je als je een klein beetje bruin bent je steeds beter tegen de zon kunt, en dus met een lagere factor kan.

Maar nogmaals: je huid blijft mooier en t is gezonder als je iig niet verbrandt, dus let op :slightly_smiling_face:

Gewoon hoog insmeren, je kleurt altijd wel iets, beter dan dat je verbrandt.

Misschien kun je pillen kopen, die je huid voorbereiden op de zon, en waardoor je minder snel verbrand en een lagere factor kunt smeren. Ik denk dat Ineov dit wel heeft (: