Zomervakantie Blanes.

Hai!
In deze koude tijden is het natuurlijk al heerlijk om aan de zomervakantie te denken!
Wij hebben een vakantie geboek naar Blanes, Spanje.
En ik vroeg me af: Is hier al eens iemand heen geweest? Hoe was het? Zijn er ook veel (kleding)winkels? etc :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt!

Nee ben er nog nooit geweest maar ik hebben even gegooglet
4. Winkelen in Blanes
U kunt ook prima winkelen in Blanes. Overal vindt u wel souvenirwinkeltjes, maar als u echt wilt gaan shoppen kunt u dat het beste langs de boulevard of in het centrum doen. U vindt er veel verschillende winkeltjes zoals kledingzaken, schoenenwinkels, drogisterijen, parfumerieën en juweliers.
Elke week is bij de haven een grote markt te vinden, waar u ook echt van alles kunt kopen (souvenirs, kleding en handgemaakte sieraden).

er is zelfs een hyves van;
http://blanes2009.hyves.nl/?&pageid=52U5N6TXVT8OOKCOC

Shopping Mall El corte Ingles
ligt daar // in de buurt.

ik zou maar even google want verder vind ik even niks en ik ben moe dus ga slapen.

oh en er moet een aqua land liggen/in debuurt
+/// Western Water Park

http://www.booking.com/ho…osta-da-en-blanes.nl.html

HEEEL ERG BEDANKT :grinning: !

Heey!
Ik ben er vorig jaar geweest en heb echt een top vakantie gehad!
Vooral het uitgaan was heel leuk;)
Er zijn wel veel winkeltjes in blanes, maar het zijn eigenlijk bijna alleen maar touristische winkels. Dus niet echt met leuke kleding. Als je echt wilt shoppen kun je heel goedkoop met de trein naar Barcelona gaan.

Het enige echte nadeel was dat er veel meer meisjes rondlopen dan jongens. En de jongens die er rondlopen waren bijna allemaal nog heel jong…

Maargoed,
Heel veel plezier in Blanes!

danku :slightly_smiling_face:

hee ik ben er ook vorig jaar geweest!
en het is zo super geweest dat ik dit jaar weer ga!!=D

zoals FEVERx ook zegt, het uitgaan is super!
kwa kledingwinkels valt het tegen, vond ik dan.
Maar ik had met dat warme weer ook niet zoveel zin in shoppen… misschien lag het daaraan:p
blanes heeft een oud en een nieuw gedeelte. het oude deel is meer het stadje en het nieuwe deel,
waar wij zaten, is de echte jongerenvakantie-plek! tenminste dat idee kreeg ik.
In het oude gedeelte zijn wel veel winkels…
en je hebt altijd Barcelona nog idd!

xx

Het is handig vanuit blanes naar barcelona!
want dat is namelijk het beginpunt, dus dan is het nog lekker rustig in de trein :slightly_smiling_face: Het kost trouwens iets van 20 euro (of 18 ofzo) voor een retourtje.

Ook heb je een heeeeele lange markt aan de boulevard, dus dat vond ik wel gezellig!
Ik was zelf vorig jaar naar lloret maar we gingen ook even naar blanes :wink:

ennn het waterpark in lloret is zeker leuk!
(er gaat een gratis bus heen, althans vorig jaar!)

owja, als je niet naar barca wilt, dan kan je ook naar Mataro (ofzo!?)
Dat is een overdekt winkelcentrum, waar je oa ook zara’s hebt (geloof ook berschka) en het is er lekker koeltjes :grinning: Dus als je geen zin hebt om in barcelona te slenteren… :slightly_smiling_face:

ik ga dit jaar naar blanes! thanks voor de tips :slightly_smiling_face:

Gaan er mensen 30 Juli naar Blanes?

Ik ben er vorig jaar met jongerentravel geweest, het was echt GE-WELDIG!!! supervriendelijke mensen, heel gezellig, mooi strand, leuke winkeltjes!! als je er gaat winkelen in het stad/dorp moet je zeker eens naar de stradivarius gaan , iets zoals zara maar veel leuker!

Jaaaa ik ga dit jaar! Ontzettend veel zin in, aangezien ik er over 3 weken precies zit! :slightly_smiling_face:

Ben er drie jaar geleden geweest… Vond het zelf iets minder minder, maar dat kwam omdat we in een superkleine tent zaten. Zou gewoon lekker in een hotel overnachten. Blanes is wel leuk als je van uitgaan houdt. Winkelen kun je er niet echt, er zijn vooral souvenierswinkels, je kunt beter naar Barcelona gaan. Er zijn wel veel Nederlanders. :slightly_smiling_face:

ik ga ook over 3 weken :open_mouth:

13 juli gaan we met de bus :slightly_smiling_face:

ik ben er vanaf de 16e van juli te vinden =)