Zomervakantie 2011

Ja, dit valt onder het kopje vooruitplanning.

I.v.m. een krappe financiele situatie ga ik in de aankomende zomervakantie niet op vakantie met mijn moeder, opzich heb ik daar geen problemen mee, maar mijn moeder zei ook dat als ik zelf spaar voor een vakantie en ‘‘het niet te gek is’’ ik best met een paar vriendinnen op vakantie mag. :slightly_smiling_face:

Aan de ene kant wil ik zeilen, want dat heb ik de vorige 2 zomers ook een weekje gedaan, en ik wil graag mijn 3e diploma voor zeilen halen. Maar aan de andere kant wil ik ook heel graag naar Frankrijk.

Ik ben 15 en de vriendinnen die mee gaan zijn 15/16. Nu vroeg ik me af of er niet heel toevallig een soort zeilkamp voor internationale jongeren is ergens in Frankrijk, want dat zou echt de oplossing zijn.
Ik weet namelijk wel dat ik eigenlijk nog te jong ben om alleen met vriendinnen op vakantie te gaan, maar een kamp is dan een mooi alternatief.

Heeft iemand heel toevallig ervaring met zeilkamp voor internationale jongeren is ergens in Frankrijk? Want ik heb net even gegoogled, maar ik kon niks vinden…

Ik heb echt geen idee.

Pff, geen idee… overigens is vooruitplanning goed hoor! Wij boeken deze vakantie ook al de zomervakantie:)
In ieder geval succes!

Ik zou het echt niet weten. Misschien zou je bij een reisbureau kunnen informeren ofzo? Of bij een Nederlandse zeilschool?

http://www.vinea.nl/zeile…enensurfen.aspx?ThemaNr=4
misschien vind je wat op deze site? :slightly_smiling_face:

vorig jaar was ik naar lacanau in frankrijk daar kon je wel surfen en andere waterdingen doen maar volgens mij niet gewoon zeilen :wink:
dus verder zou ik het echt niet weten.

dan kun je niet zo goed googlen, want daar stikt het van. surf, kite en zeil kampen zijn er genoeg, vooral in het buitenland. maar ik denk dat als je het goedkoop wil krijgen (aangezien je langer dan een week wil) je niet naar frankrijk kunt.
idd vinea, simbo, en google op zeilvakantie/kamp frankrijk

http://www.mambo.nl/actieve-strandvakanties

ik heb toevallig niet gezeild,
maar wel een supervakantie gehad toen ik bij deze organisatie had geboekt.