Zomersproetjes?

Heee,
Ik heb het hele jaar door sproeten, maar in de zomer wel erger dan in de winter. Zodra ik een kwartiertje in de zon geweest ben (zelfs als ik met de hond gelopen heb) kan mijn vader al zien dat ik buiten geweest ben door mn sproeten. Hij vindt ze helemaal geweldig, maar ik vind er zelf niet zo veel aan. Dat ik het niet mooi vind, kan er ook aan liggen dat mijn moeders kant een Indonesische achtergrond heeft, en ik er dus best wel buitenlands uitzie. En dan zijn die sproeten natuurlijk niet op hun plaats bij mij hahah
Maar nu vroeg ik me af wat jullie van sproetjes vinden?

En als hier al een topic over bestaat, sorry! Ik kon het niet vinden!

Ik vind sproetjes juist leuk! Ziet er juist schattig uit. Ikzelf heb altijd in de lente/zomer sproetjes op en rond mijn neus.

In de zomer krijg ik dat ook snel tussen mijn ogen en neus! Dan krijg ik de opmerking dat ik op me broertje lijk, dat vind ik dan minder. Maar verder maakt het me weinig uit.

Heb het ook. Als ik even buiten ben geweest in de zon zitten er direct weer sproeten op heel m’n gezicht. Vond ze vroeger niet zo leuk :’) Maar nu eigenlijk wel. En bij anderen ook altijd.

Ik vind sproeten echt geweldig (heb ze zelf jammer genoeg niet), maar dan wel met mate. Dus niet over het hele lichaam of gezicht. Ik hoop trouwens dat ik hier geen mensen mee beledig of onzeker maak.

Dit vind ik bijvoorbeeld heel erg mooi:

http://www3.images.coolspotters.com/photos/537629/georgie-henley-and-freckles-gallery.jpg

En dit vind ik dan weer wat minder:

http://images.sodahead.com/polls/002591927/Girls-Babes-Freckles-74595539379_xlarge.jpeg

ik heb het hele jaar door sproeten, keek laatst in de spiegel en vind ze eigenlijk best oké, ze passen bij me :flushed:

Ik vind sproetjes wel mooi eigenlijk. Mijn vader heeft rood haar en zit helemaal onder de sproeten. Armen, benen, gezicht, echt alles.
Zelf heb ik ook het hele jaar door veel sproetjes op mijn gezicht (in de zomer 10 keer zo erg), en het stoort me eigenlijk niet.Wel jammer is dat het vaak in combinatie met foundation niet zo mooi is…

Ik heb ook een licht Indonesisch uiterlijk en ook zomersproetjes op mijn wangen in de zomer, vind het juist wel leuk al zeg ik het zelf! Er was bij ANTM toen een keer een Mexicaans meisje met sproetjes, dat past helemaal niet bij haar afkomst maar het was zoooooo mooi:

Ik vind het juist supermooi bij mensen met een buitenlandse afkomst:)

Ik heb ook sproeten.

Let er eigenlijk niet op. Me vriend vind ze wel leuk haha

Ik heb ze ook het hele jaar door op mn hele gezicht en ik vind het niet mooi.

Ik vind het juist heel mooi!
Volgens mij is dit echt weer zo’n typisch als je het hebt wil je er van af en als je het niet hebt wil je het juist wel iets :’)

Ik heb pikzwart haar van mezelf en hele donkere ogen en sproeten :’) Op wangen en neus van die kleine sproetjes. Ik háát ze en zou er een moord voor plegen om ze weg te krijgen… Laseren begin ik niet aan heb liever natuurlijke dingen

Ik vind sproeten trouwens bij niemand mooi… niet beledigend bedoelt maar ik vind gewoon dat sproeten je egale gezicht, rode blos op je wangen etc verbergen.

ja want iedereen heeft een prachtig egaal gezicht zonder vlekken, puistjes, oneffenheden etc… :’)
ik zou in ieder geval graag met je willen ruilen, vind sproetjes echt heel erg leuk en altijd al willen hebben!

Mijn sproeten zorgen er juist voor dat mijn oneffenheden in m’n gezicht minder/niet opvallen.

Dat bovenste meisjes heeft geen sproetjes, no offense…
ik heb ook overal sproeten (gezicht, armen, schouders, kuiten, kniëen, borst, rug) en er is nog nooit iemand geweest die ze niet mooi vond dus :stuck_out_tongue:

Devon Aoki was een van mijn favoriete modellen, zij heeft ook sproetjes en een aziatisch uiterlijk! :sunglasses:

Ik heb zomersproetjes op en rond me neus. Ik zelf vind het wel schattig haha.

Volgens mij is dat de enige juiste definitie van zomersproetjes, meiden met zoveel sproeten (of écht sproeten) zoals bijvoorbeeld op dat tweede plaatje hebben dat echt niet alleen in de zomer maar altijd gewoon.