Zomerslank worden op gezonde wijze

Hallo,

ja weeral het zoveelste topic , ik weet het ik kan er ook zo op zoeken maar begin maar eens alle 123 0596846 topics te lezen.

Ik wil zoals meerdere meiden denk ik graag wat gezonder in mijn vel zitten.
ik eet te veel snoep(chocoladekoekjes "oh want ze zijn toch zo heerlijk) , ijsjes(heb net een grote frisco op ,oeps!) enzo door
ik heb dus nood aan structuur [ik had discipline maar niet meer ! :frowning_face:]
wat mag ik precies eten , hoeveel boterhammen wat mag ik zoal drinken
voor een warme maaltijd , koude …
tips om gezond een beetje gewicht te verliezen , zonder crashdieet maar dat het een blijvend resultaat geeft . Ik zou graag tegen de zomer een beetje minder wegen
(voor meiden die zich afvragen of ik écht te dik ben , ja ik ben in een jaar 10 kilo ongeveer verdikt , dat wil ik dus een deeltje weer kwijt)

ik hoop dat jullie me tips kunnen geven
ik begin 5 mei

En dit is dan weer het 123 0596847 topic.
Je kunt toch gewoon 1 topic uitkiezen bij al die resultaten :S
Daar staat heus wel een gechikt topic voor jou bij.
Zoekfunctie is niet voor niks!

Gewoon normaal blijven eten ontbijt,lunch,diner maar daarnaast heel veel bewegen.
Fietsen,hardlopen,zwemmen,dansen weet ik het.
En minder snoepen mja een snoepje of ijsje op een dag is heus niet erg als je maar niet overdrijft

Doe niet zo lui en gebruik de zoekfunctie

Ha meid,

ik heb dus ook last van dat probleem elke dag zeg ik tegen mezelf: "Morgen ga ik goed eten, gezond eten, veel bewegen etc. " Maar ik haak zo snel af he! & vooral nu dat de zomer steeds dichterbij komt wil iedereen er lekker uit zien!

Wat ik altijd doe is:
Altijd een flesje water in mijn tas als ik naar school ga!
Alles lopends doen (school, supermarkt enzo)
werkt opzich wel goed!

en in de zomer aan de waterijsjes gaan supergezond en weinig calorien

succes(Y)

Dat heb ik dus ook! Zo irritant hé :|.
Vroeger had ik de kracht om geen/weinig snoep of koekjes ofzo te eten, maar nu ga ik iedere dag los, met als resultaat 4 kilo erbij.
Maar, nu ben ik terug aan het proberen het wat gezonder te doen, en hopelijk lukt het me nu wel! En dat MOET!

Veel succes hé xD

XXX

Véél water drinken, ook al heb je daar geen zin in.
Voor de rest: je tanden vaak poetsen (krijg je minder honger van).
Een banaan/appel vult ook. Of een suikervrije kauwgom helpt op termijn ook, heb ik gelezen.
Je kan ook met je zelf afspreken om vb. 1x/dag te mogen ‘zondigen’, vb: om 16u een marsreep eten.