Zomerse films?

Bestaan er zomerse films?

zoja, welke? =D

Ik vind mamma mia een zomerse film!
Ik krijg daar echt een zomergevoel van als ik dat strand zie.
Haha

haha ja dat wel =D

Ik ken niet echt zomerse films, upje dus maar.

hihi 500 days of summer! Maar dat is gewoon een geweldige film, het gaat eigenlijk niet om zomer maar er zitten wel zomerse stukjes in hoor!:stuck_out_tongue:

Dirty Dancing 1 en 2 vind ik zomerse films :grinning:

Waar gaat die over? =D

up.

whaaa, eng. ik wou hier ook gaan posten met de film 500 days of summer ( & hij is niet eens zo bekend ) en toen zag ik dat jij die al had gedaan
maar als ik het uitleg klinkt het vast heel stom maar ik zal het proberen
het begint met een meisje, summer. een jongen waarvan ik de naam ben vergeten is helemaal verliefd op haar. maar zij wil geeeeeen relatie. uiteindelijk krijgen ze een beetje los-vast relatie, maar zij doet dan soms heel raar en soms weer heel lief. En dan na 450 dagen ofzo? dan verhuist zij, en is er bijna geen contact. maar dan komen ze elkaar weer tegen en ik ga het einde niet verklappen want dat is niet leuk. het is echt een leuke film

de films van vier vriendinnen en een 1spijkerbroek
Au pair : adventure in paradise 3 (van film1 bekend)

o ja en 100% timboektoe de film

My life in ruins vind ik wel een leuke zomerse film eigenlijk.
en when in Rome ook.

up.

willen jullie er ook wat uitleg bijdoen vn waar het over gaat? (:

lovewrecked vind ik echt een leuke film
trailer: http://www.youtube.com/watch?v=bLqKF-9JRmY

hij lijkt me leuk, waar gaat ie over?

heb je de trailer niet bekeken? xD
Jenny Taylor is een tiener die is aangenomen om op een tropische camping te werken in de vakantie. Hier leert ze rockster Jason kennen, wanneer hij van een schip in het water valt en Jenny hem redt. Eenmaal aan land probeert ze hem ervan te overtuigen dat ze gestrand zijn. Nog meer dilemma’s ontstaan wanneer Jenny te maken krijgt met Alexis, die niet bang is om tegen haar te strijden om Jason.

oeh. leuk.

upje.

Zomerhitte :’)?

waar gaat die over?
;d