De titel zegt het al, welke schoenen zijn jullie van plan te kopen voor zomer 2014?
Als dit topic al bestaat, sorry! ik heb het niet kunnen vinden.
denk simpele sandaaltjes met steentjes of iets erop, weet niet echt wat deze zomer in de mode komt
Mipacha’s, lage sendra’s, een paar sandaaltjes (weet nog niet wat voor soort of merk) en een nieuw paar sleehakken wat die vind ik zoo leuk!
All stars. Weet nog niet welke maar er zijn ontzettend veel leuke kleurtjes!
Ik wil heel graag lage all-stars dus die zullen het wel worden. Draag nl bijna geen slippers behalve op vakantie
Ik heb een paar jaar gedaan met enkele sandaaltjes en nu zijn ze echt kapot dus moet ik nieuwe hebben… Dus ik volg dit topic ter inspiratie…
Misschien is het leuk als er ook foto’s worden geplaatst?
M’n lage zwarte allstars, sandaaltjes en slippertjes heb ik nog van voorgaande jaren en deze wil ik graag nieuw kopen, ik vind ze zo leuk en fleurig en cute!
http://www.invito.com/images/catalog/product/343x343/07211741_01.jpg
Waarschijnlijk vooral mn 2 paar leren laarsjes, witte lage all stars, zwarte lo pro vans en deze schatjes:
Misschien een nieuw paar lage all stars in een leuke kleur. En voor de rest draag ik in de zomer eigenlijk altijd de zelfde schoenen als in de rest van het jaar. All stars, nike etc.
@ILikeTwitter_ Welke nikes heb je
Wat vinden jullie van de Nike Roshe Runs?
Cut out boots, All Stars, platform gympen en Dr. Martens.
Oeeh i like!
Nike free run, all stars, sandaaltjes, slippers en nike janoski’s
Ohjaa en m’n vans
nike roshe run, zwarte vans denk ik , birckenstocks, misschien nog zwarte of witte lage allstars
Ik wil graag moccasins kopen en misschien gladiatorensandalen. Als ik die gladiatorensandalen niet koop, dan ga ik lage witte all stars kopen.
Mijn sandalen, birkenstocks en vans van afgelopen jaar kunnen nog wel mee
@Nanu
Nike Air Max 1, Nike Janoski en Nike Air Force
Maar in de zomer zou ik het meeste de Janoski’s dragen. Ik ben trouwens ook geen type voor sandaaltjes of slippers.