hey allemaal:)
afgelopen zomer heb ik een jongen ontmoet, hij woont in Italië en het was niet zo’n doorsnee italiaan die met ieder meisje stond te lebberen. We werden verliefd, bla bla bla, en het was echt het meest romantische moment uit mn leven! Op het strand, zonsondergang en natuurlijk een beetje zoenen
Maarja, ik moest ook weer terug naar huis… hij had beloofd om op me te wachten, wat ik zelf natuurlijk beetje onlogisch vond… Maarja ik bleef toch hoop houden, aangezien ik ieder jaar 5 weken naar dezelfde plaats ga, waar hij dus woont. Ik heb daar heel veel italiaanse en nederlandse vrienden en ook mn beste vriendin gaat daarheen. Zij had ook een italiaanse vriend. Jammer genoeg is het toch stuk gelopen tussen mijn vriend en ik, aangezien hij niet meer van me hield. Maarja volgend jaar ga ik er dus weer heen en als ik daar aankom ben ik alleen, aangezien ik de eerste van de nederlandse groep ben die daar aankomt. Super awkward dus… wat moet ik tegen hem zeggen/doen? ik heb echt enorm veel stress hierom… help?!