Zomerkleding: welke bh?

Hoi dames,

Ik heb zelf een relatief grote borstomvang (cup E/F) en merk dat ik veel zomerkleding mijdt. Het gaat dan om hemdjes met dunne bandjes, haltertops, jurken met blote schouders e.d. Het probleem is dat bij al deze kleding mijn bh erg zichtbaar is. Door mijn maat zijn het niet echt subtiele bandjes. Ik heb een strapless bh geprobeerd, maar dat zit niet lekker voor dagelijks gebruik.

Hoe doen andere meiden met een grote maat dit?

.

Ik draag gewoon de bh’s die ik altijd draag. Die bandjes storen me echt niet.

Tja, eigenlijk moet je er gewoon niet op letten en lekker dragen wat jij wilt. Dat zeg ik nu inderdaad wel makkelijk, maar ik denk dat het bij jezelf meer stoort dan dat andere dit bij jou doen. Ik zie veel vrouwen met een grote cupmaat waarbij je de bh of de bandjes soms voor een gedeelte ziet maar dit is niet raar vind ik. En anders alsnog kijken voor eentje zonder bandjes die wel lekker zit, dat is wellicht even een grote uitgave maar als het voor jou oplucht is dit het waard toch? :slightly_smiling_face:

ik doe dan een zwarte bandeau over mijn bh aan en dan schijnt het meestal niet meer door.

oh laatmaar verkeerd begrepen haha

Ben ik het mee eens.
Waarschijnlijk stoort het je zelf meer dan dat andere het doen. Maar ik begrijp het wel want ik heb dit hetzelfde alleen dan met mijn benen. Ze zijn stevig en daarom loop ik ook liever niet in een korte broek, maar tegenwoordig heb ik er schijt aan wat andere denken. Ik denk dat dat mijn beste advies is.
Oh en trouwens, je hebt toch ook topjes met iets bredere bandjes? Dan past je bh bandje er gewoon onder en heb je toch een topje aan. En dan zou je nog kunnen afwisselen met de ene dag gewoon een topje met wat bredere bandjes, en de andere dag wel strapless. Aangezien je liever niet dagelijks een strapless bh aanhebt.

Ik bedoel dan zoiets.
Gewoon van de H&M. Misschien niet het mooiste voorbeeld maar dan weet je wat ik bedoel.

ik heb ook een grote maat, maar mijn bh’s hebben gewoon normale bandjes hoor? koop je weleens bh’s online, want dan heb je veel meer keuze…