zomerkapsels!

hi meiden,

ik ben heel benieuwd wat jullie het leukste kapsel voor de zomer vinden. persoonlijk vind ik de visgraatvlecht nog steeds superleuk!
ik hoor het graag!!

xxx

http://fashionx.punt.nl/upload/fishtail_braid.jpg

• visgraatvlecht.
  • zo’n gevlochten haarband die je maakt van je eigen haar.
  • gevlochten knotje.

Ik weet niet of het zomers is maar wat ik gewoon doe

• Krullen

• Stijl haar met een bloemklip erin of diadeem

• Knotje met bloemklipjes

• beachiee golfjes gewoon naa het douchen mousse erin en vlechten en klaar!

• visgraatvlecht

Ik wou dat ik van dat dikke, lange, golvende haar had… Maar ik heb helaas dun, futloos haar :frowning_face:
Anders had ik elke dag:

• Vissengraatvlecht of
  • Zo’n vlechtje aan de zijkant van je hoofd of
  • Hippiebandje

^ hehe ik heb dik, lang & golvend haar maar ik had liever ietsie dunner haar valt af entoe wat raar maar ben er supppeer blij mee
heb het deze maand verknipt :grinning: gewoon stukje korter maar gelukkig is het al aangegroeid , mn haar groeit snell, hoe glanst jullie haar ?

Van conditioners gaat mijn haar mooi glanzen, maar dat is natuurlijk killing voor je dikke lange haren! Dan wordt het echt zo’n slappe bedoening. Ik vind het trouwens heel moeilijk om mijn haar tot in de puntjes mooi te houden nu ik geen crèmespoelingen, maskers, serums en conditioners meer gebruik :stuck_out_tongue:

Ik vind een ingevlochten zijvlecht heel mooi, of van die grove, wilde krullen/golven. Een bloemetje in je haar leukt het ook meteen op.

geloof me!
Dun haar wil je echt niet.
Door dun haar komen er superveel knopen…
omdat deharen dunner zijn… zijn ze iritanter,
ik haat mijn haar.

ikben licht blond (dun&stijl haar)
& ik vind in de zomer een hoog knotje leuk of krulletjes x

Ik heb lang, lichtblond haar. Ik heb vaak een hoge knot in, of een rommelige vlecht.
Soms een vlechtje als haarband, of aan de zijkant van mijn hoofd. Ook vind ik een sjaaltje in mijn haar leuk, ik heb een schuine pony, dus dan laat ik die van voren en dan dat sjaaltje er iets achter.

een vissengraatvlechtje kan ik wel maken bij mezelf, maar ik vind dit →
http://www.partyscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/vlecht4.jpg
zo leuk, die achterkant! Hoe maak je dat???

@MADEjong

Dat is gewoon losjes schuin ingevlochten, en als al dat haar in die vlecht zich gaat het over op een visgraatvlecht.

@MADEjong

Dat stond is in een tijdschrift hoe je dat doet, alleen weet niet meer welke -.-’’.
Maar je kan het ook gewoon opzoeken :grinning::wink:

@MADEjong, je moet het eerst een stukje invlechten, en dan gaat ie over op de visgraatvlecht… wel een beetje moeilijk denk ik, maar superleuk!