Zomerjurkjes en topjes in de herfst dragen?

Ik had allemaal leuke zomerjurkjes gekcoht, topjes enzo. maar helaas het mooie weer is ermee opgehouden. baal ik goed van, want nu kan ik het niet meer aan. zul je net zien dat het volgend jaar niet meer kan…
Hoe doen jullie dat? Dragen jullie zomerjurkjes met leggings en laarzen? of met andere schoenen? Maar hoe dan met die blote armen?
En de topjes met blote schouders? Ik zit vanalles uit te proberen uit mijn kast, maar ik vind maar niks leuk. kan ook geen voorbeelden vinden van plaatjes…

Iemand tips? En een vestje of jasje had ik ook al bedacht, maar ja welke dan… Ik vind het niet echt in de winkels… Hebben jullie foto’s?

Ligt eraan hoe zomers het oogt… Gewoon vest + panty/broek

up

ik ga alles gewoon doordragen hoor!
ga een dagje experimenteren,
doe inspiratie op bij lookbook/blogs
ga in etalages kijken
vraag advies aan vriendinnen

Nou ja, echt van die strandjurkjes of super zomerse jurkjes zou ik echt lekker in de kast laten liggen.

zolang het geen felle zomerkleurtjes zijn vind ik het wel kunnen :slightly_smiling_face:
draag er een legging onder met laarsjes en een blazer/cardigan/bolero en mss sjaal om schouders te bedekken

topjes met cardigan/blazer,

en zomerjurkjes…
hangt ervan af of het ‘normale’ jurkjes zijn of echt voor het strand,

anders kijk je gewoon - zoals denise al zei - op lookbook of blogs!

Ik draag gewoon door. :slightly_smiling_face:
Legging, vest en hoppa!

ik draag ook mijn jurkjes nog in de winter!
Gewoon met een legging en een vestje.
Ik kan even geen goede foto vinden, maar wel deze:

http://i56.tinypic.com/16igjh3.jpg

zoiets dus, maar dan met een zwarte legging, dat past overal wel bij!
en dan kun je gewoon kijken welke kleur vestje er bijstaat, of misschien een blazer : )

Edit:

http://i55.tinypic.com/znpugn.jpg

Ze zijn nietvan die superzomerse strandjurkjes hoor. Maar bedankt voor jullie tips. Vestjes had ik ook al voor gekeken in de winkels, kon ik niet echt wat vinden. Op lookbook zie ik allemaal van die dunne vestjes die zomerser ogen en er leuk wat losser bij hangen zeg maar. net als op de foto hierboven. Maar in de winkels vind ik alleen maar dikkere vestjes die ze bij de sting enzo ook allemaal verkopen. dat staat dus weer net niet…
Ik ga nog maar eens verder speuren. meer tips zijn welkom. graag zelfs! En dragen jullie er dan laarzen bij met die legging?

ik draag mijn zomerkleren, jurkjes enzo dus
gewoon ook nog in de herfst en in de winter, maar dan met legging en laarzen en met een vestje of bolero.
alleen de felle kleurtjes laat ik toch echt liggen tot volgend jaar!
maar verder heb ik ook veel echt zomer kleren, dus met korte mouwtjes of van die shirtjes die niet echt leuk staan bij een vestje .
dus in de winter heb ik helaass [!!] vaak hetzelfde aan
misschien komt er deze winter eens verandering in haha.

Je kunt je topjes/jurkjes leuk aan met een blazertje. Als ik zoiets aantrek doe ik bij de topjes een broek of een rok met een panty/maillot/legging. Bij een jurkje een legging/panty/maillot met uggs of laarzen

met een legging en een bolerotje,

Te zomerse jurkjes niet, maar allemaal die rokjes gewoon wel!