Zomerjurkje H&M

Hallo allemaal !
Ik heb dit jurkje van de H&M gekocht
Ben dr super blij mee, valt lekker ruim ect.
Maar ik heb een probleem, aangezien ik best wel dikke bovenbenen heb móet er gewoon iets onder.
Ik had er altijd een witte legging onder maar, omdat ik nu van zoveel verschillende kanten te horen krijg dat het niet meer kan… wordt ik daar gewoon heel onzeker van.

Wat vinden jullie ? en wat zou ik er anders onderaan kunnen doen ?

http://i47.tinypic.com/11btgfd.jpg

Zwarte legging kan toch ook ?

zwarte panty met vans?

Ja een zwarte legging had ik zelf ook al geprobeerd maar dat was het eigenlijk nét niet. Ik zal eens kijken naar een donkere panty

of een bloemetjeslegging/panty?

Witte legging heeft nooit gekund. En ik denk dat een legging je benen nog dikker laat lijken, omdat je met een legging de lengte van je benen ‘breekt’ en dan lijken je benen korter, en dus ook dikker. Ik zou er gewoon geen legging oid onder aan doen en er hakken bij doen, lijken je benen langer door en dus dunner! (:

Zwarte panty? anders legging.

ik vind leggings sowieso niet mooi, maar een zwarte al helemaal niet onder een zomerjurkje eigenlijk…
gewoon schijt hebben en zonder panty/legging aandoen.
ik heb ook jaren lang mn dikke bovenbenen proberen te verbloemen met lange broeken in de zomer of juist hele wijde shorts maar dat is helemaal niet flatterend en het valt juist extra op als jij de enige in de zomer bent met een lange broek/legging… gewoon blote benen meid, je wordt echt niet gek aangekeken. er zijn altijd dikkere mensen dan jij die ook zonder legging naar buiten gaan.

Oke thanks voor de tips allemaal :slightly_smiling_face:
Haha, ik ga echt niet zonder iets eronder de deur uit :stuck_out_tongue:

Geen legging… doe er een huidskleur panty onder staat echt heel leuk dan… en dan zilvere sieraden erbij (:

ik zou een zwarte panty of legging aandoen

nee, geen legging! Gewoon een panty (zwart, huidskleurig of met een printje of bolletjes?)

Een dunne zwarte panty kan hier ook prima op. Aan huidskleurige pantys heb ik persoonlijk een hekel in de zomer, tenzij een gala. Leggings vind ik trouwens ook niets haha. Volwassenen kunnen dat vaker beter hebben.

Als het warm weer is, kun je het gerust zonder een panty dragen! Dan ziet het er eerder gek uit als jij nog met een lange broek loopt, ook al vind je zelf dat je best wel dikke bovenbenen hebt. Als het nog een beetje fris is, zou ik er een dunne zwarte panty onder dragen met leuke schoentjes. Misschien van die brogues of ballerina’s! Schattig jurkje in ieder geval. (:

Als ik jou was, zou ik geen legging aandoen…
Je moet je niet schamen voor je benen! :slightly_smiling_face:
NIEMAND IS PERFECT!
Iedereen ziet er mooi uit op zijn/haar manier! :heart::heart:

Als zij geen legging aanwil, heeft ze daar haar redenen voor. Dan hebben reacties als ‘doe gewoon zonder legging’ geen zin.

Ja een panty met een leuk printje :slightly_smiling_face: Zoals stipjes, strikjes, kant of streepjes :slightly_smiling_face: Heb het allemaal al gezien op mijn school. Volgens mij is er niks mis met leggings… Dat vind ik tenminste. Maar als je dat niet wil dragen moet je dat vooral niet doen.

Helemaal mee eens!

Heel misschien zo’n kleurtje erbij?

http://images.asos.com/in…4/lightblue/image1xxl.jpg